info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اولویت تشکیل مراکز تصمیم سازبه جای مراکز متعدد تصمیم گیری

کد خبر: 8483
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 15:52

رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به مراکز متعدد تصمیم گیری گفت: ما اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که به جای تصمیم گیری باید مراکز تصمیم سازی ایجاد کنیم تا ضمن رفع انبوه مشکلات بخش صنعت ، راه را برای توسعه اقتصادی فراهم نمایم.

به گزارش روابط عمومی اتاق البرز ، رحیم بنامولایی در همایش راهکارهای مدیریت فناوری و اطلاعات درسازمان، دیجیتالی شدن مدیریت سازمان افزود:  تحول در اقتصاد کشور نیازمند آن است که دولت زیر ساخت های لازم را فراهم و در پی آن بخش خصوصی وظیفه خطیر اجرای برنامه های اقتصادی را به عهده گیرد.

وی  به فراهم نمودن زیرساخت های لازم  کسب و کار در حوزه دانش بنیان و دیجیتال  اشاره کرد و گفت:جهت توسعه کشور نیاز است کسب و کارهای دیجیتالی،  دانش بنیانی و استارتاپی را ترویج و تقویت کرد و زیرساخت های لازم را برای این گونه کسب و کارها فراهم نمود. بنامولایی اظهار کرد: در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته، کارت ملی به عنوان دیتای مادر در کلیه سیستم های احراز هویت، کارت های شناسایی، رای گیری های الکترونیک، سیستم های بهداشتی و درمانی، رانندگی و… استفاده می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز ادامه داد: باید این اقدام در ایران نیز انجام شود و لازم است نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط با آن نظیر دستگاه های چهره نگاری و…  فراهم شود. بنامولایی تصریح کرد :استفاده بهینه از بانک های اطلاعاتی موجب شفاف شدن سیستم مدیریتی در سازمان ها می شود. رییس اتاق بازرگانی البرز همچنین عنوان نمود :مسوولین  سازمان های مختلف باید نگاه جزیره ای خود را به امور تغییر دهند و  در کنار هم امور را تسهیل گری نمایند.

همایش راهکارهای مدیریت فناوری و اطلاعات درسازمان، دیجیتالی شدن مدیریت سازمان با حضور رییس سازمان صنفی فناوری اطلاعات کشور و وبا همکاری شرکت های شاتل و پژواک  و جمعی از  گروه نخبگان البرزدر محل سالن همایش های موسسه تحقیقاتی عاوم دامی در استان البرز برگزارشد

مطالب مرتبط

پاسخ دهید