info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری نشست روسای سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون البرز

کد خبر: 12286
تاریخ انتشار: 1 تیر 1399 - 14:23

نشست روسای سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون ابرز، با هدف بررسی مسایل روز اقتصادی و پروژه های مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق البرز، در این نشست راهکارهای مناسب برای اجرای پروژه سایت شرکت سهامی نمایشگاه البرز بررسی شد و توافق شد سه اتاق که اکنون 60 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارند، از طریق جذب سرمایه یا شرکای جدید، هر چه سریع تر عملیات احداث نخستین سالن نمایشگاهی این مجموعه را آغاز کنند.

روسای اتاق ها همچنین روند اجرای طرح پایش فصلی فضای کسب و کار در 3 ماه گذشته را بررسی کردند و مقرر شد با توجه به این که ضریب مشارکت و جمع آوری دیدگاه ها کاهش یافته است و این کاهش، متاثر از کاهش مشارکت اصناف است، اتاق اصناف البرز در این زمینه پیگیری لازم را از اتاق اصناف ایران به عمل آورد.

روسای سه اتاق تفاهم کردند در خصوص جلسات حاکمیتی استانی که با از روسا یا نمایندگان اتاق ها نیز دعوت به عمل می آید، هماهنگی بیشتری داشته باشند و صدای واحد اقتصاد غیردولتی، در فرایندهای تصمیم گیری و برنامه ریزی های اقتصادی استان اثر بگذارد.

روسای اتاق ها همچنین در خصوص نقشی که در مجامع حاکمیتی استان در اختیار دارند، به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد از این نقش ها، به صورت هماهنگ با هم استفاده کنند.

جلسات روسای اتاق های سه گانه، به صورت ماهیانه برگزار می شود. ولی با توجه به انتخاب آقای پرهام رضایی به عنوان رییس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن  و کشاورزی البرز، نشست فوق العاده به میزبانی اتاق بازرگانی تشکیل شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید