info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

در نشست مجازی B2B مطرح شد؛ اتاق بازرگانی البرز آماده پذیرش و اعزام هیات های تجاری در تعامل با کشور کنیا است

کد خبر: 23405
تاریخ انتشار: 1 دی 1400 - 13:01

در جلسه ویدئو کنفرانس B2B میان اتاق های بازرگانی البرز و کنیا بر پذیرش و اعزام هیات های تجاری میان طرفین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، در این نشست مجازی B2B که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی دو کشور همراه بود، ساموئل ماتوندا رئیس اتاق بازرگانی کنیا از برگزاری این همایش B2B علیرغم مشکلاتی که در اثر شیوع کرونا در نقاط مختلف جهان ایجاد شده است، ابراز خرسندی کرد.

وی با ابراز تمایل به گسترش همکاری میان ایران و کنیا از طریق ارتباط اتاق های بازرگانی میان دو کشور گفت: پیشبرد تجارت دو طرفه فعالان اقتصادی ایران و کنیا اهمیت بالایی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی کنیا در بخش دیگری به تلاش هایی که طرفین باید برای افزایش سطح تعاملات و بهبود روابط اقتصادی میان دو کشور انجام دهند، تاکید کرد.

در بخش دیگری از این نشست، امیرحسین سیمرد مدیر واحد بین الملل اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: یک اولویت مهم در اتاق بازرگانی البرز توسعه روابط اقتصادی بین المللی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گسترش سطح روابط تجاری خارجی افزود: در این رابطه مذاکرات تجاری لازم برای اعزام هیات تجاری از اتاق بازرگانی البرز به کنیا در اسفندماه سال جاری در حال انجام است.

مدیر واحد بین الملل اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر پیشبرد همکاری های دو جانبه میان طرفین گفت: فراهم کردن زمینه انعقاد قراردادهای تجاری میان تجار دو کشور از برگزاری همایش ها و اعزام هیات های تجاری نیز اهمیت بیشتری دارد و باید ملاک عمل قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر اعلام آمادگی اتاق بازرگانی البرز برای گسترش سطح روابط میان اعضای این مجموعه و اتاق بازرگانی کنیا افزود: این اهداف را در قالب برگزاری همایش های بیشتر و پذیرش هیات های تجاری پیش ببریم.

سیمرد عنوان کرد: اتاق بازرگانی البرز آماده دریافت هرگونه درخواست تجاری واصله از سوی اتاق بازرگانی کنیا برای یافتن شریک تجاری است‌.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید