info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تجلیل دفتر بسیج تجار اتاق بازرگانی البرز از یک خانواده شهید و سه جانباز سرافراز استان

کد خبر: 24382
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1400 - 16:48

به مناسبت چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، رئیس و دبیر دفتر بسیج تجار اتاق بازرگانی البرز با خانواده یکی از شهیدان والامقام البرز و سه جانباز سرافراز استان دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، در این دیدار یداله مالمیر فرمانده دفتر بسیج تجار اتاق بازرگانی البرز با تجلیل از خانواده شهید بزرگوار مهدی نقدی بیان کرد: احترام به خانواده شهدا لازم و ضروری است؛ چرا که آنها چراغ راه انقلاب هستند. وی در ادامه با اشاره به اهمیت تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواد معظم شهدا گفت: آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از خاک میهن را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به کشورمان خدمت کردند.

فرمانده دفتر بسیج تجار اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه اصطلاح ایثار نهایت بخشش و گذشت است، بیان کرد: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و ایثارگری های شهدا و جانبازان با گذشت زمان کم‌رنگ نمی‌شود همان‌طور که فرهنگ عاشورا با سپری شدن تاریخ هیچگاه فراموش نشده است. در ادامه فرمانده و دبیر دفتر بسیج تجار اتاق بازرگانی البرز طی دیدار با حسن ایزدی، عیسی ریاسوند و محدصادق کوکبی از جانبازان دوران دفاع مقدس از این دلاورمردان سرافراز ایران اسلامی با اهدای لوح سپاس از ایثارگری ها و رشادت های این عزیزان تجلیل کردند.

محمدصادق مهری دبیر دفتر بسیج تجار اتاق بازرگانی البرز نیز در دیدار با جانبازان این مجاهدان فداکار انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ دفاع مقدس، گنجینه‌ای است که برای حفظ آن باید تلاش کرد و در این میان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید