info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

کمیته های تخصصی در دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز راه اندازی شد

کد خبر: 19837
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1400 - 19:06

مسئول دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز گفت: کمیته های تخصصی در این دبیرخانه راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز،داود داودی در هفتاد و هشتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز که به ریاست استان، دبیری رئیس اتاق بازرگانی البرز و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استان و اعضای شورا برگزار شد، بیان کرد: طبق قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و آئین نامه های ابلاغی در این زمینه دبیرخانه شورای گفتگوی استان البرز تحت نظارت استاندار در محل اتاق بازرگانی استان فعالیت دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شاخه های حکمرانی مطلوب برقراری رابطه مناسب میان بخش خصوصی و دولت است، گفت: خوشبختانه در دوره سوم فعالیت اتاق البرز با تعاملاتی که این مجموعه با استانداری و نهادهای دولتی عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان داشته است، نتایج خوبی در نتیجه اقدامات دبیرخانه شورا حاصل شد اما این فعالیت ها باید توسعه یابد.

مسئول دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: در این دبیرخانه به منظور پویایی هرچه بیشتر، راه اندازی کمیته ها و بخش های تخصصی مدنظر قرار داده شد که از جمله این موارد کمیته نوآوری و سرمایه گذاری است، این کمیته تحت نظر کمیسون سرمایه گذاری(پول و خدمات) با مرکز خدمات سرمایه گذاری و کارشناسان مربوطه در ارتباط است.

 وی بخش دوم راه اندازی شده در دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز را کمیته پایش و آمار و مقررات برشمرد و گفت:کمیته اقتصاد مقاومتی و کمیته ارتباطات رسانه هم از دیگر کمیته های راه اندازی شده است.

داودی توضیح داد: بخش پیگیری و کارشناسی مصوبات و مطالبات هم بخش مهمی است که در لحاظ جایگاه برای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در وزارت کشور و همچنین پیشبرد انتظارات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مرکزی در دبیرخانه شورای استان تاثیر گذار است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید