info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی البرز برگزار شد/ اهداء لوح سپاس به رئیس اتاق بازرگانی البرز

کد خبر: 25456
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1401 - 20:40

در همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی البرز با اهداء لوح سپاس از رئیس اتاق بازرگانی البرز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، خسرو رفیعی در همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که با حضور جمعی از مسئولان استان البرز و شهرستان چهارباغ در دهکده ورزشی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انجمن روابط عمومی ایران به عنوان اولین نهاد مدنی کشور در دوره فعالیت خود با دستگاه‌های دولتی و سازمان های فعال در بخش خصوصی تعامل خوبی برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه امروز روابط عمومی جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است، گفت: مجموعه روابط عمومی به عنوان یک واحد اثرگذار سازمانی برای تصمیم سازان جامعه تصمیم سازی می کند، امید است که فعالان این عرصه در راستای مسئولیت اجتماعی خود بتوانند در حوزه هایی مانند کسب اعتماد جامعه به یک مجموعه دولتی یا خصوصی به خوبی عمل کنند.

رئیس انجمن روابط عمومی های ایران با تاکید بر اهمیت توجه به توانمندی واحد روابط عمومی به منظور مشاور یک اداره، سازمان یا شرکت در راستای عملکرد موفق در مواقع بحران و دیگر شرایط حساس و مهم گفت: در استان البرز به عنوان یکی از استان های پرجمعیت کشور و همچنین محل حضور اقوام مختلف عملکرد واحدهای روابط عمومی ادارات، سازمان و مجموعه های بخش خصوصی اهمیت ویژه ای دارد.

وی با تاکید بر اهمیت اینکه روابط عمومی هیچگاه نباید خاموش و غیر فعال باشد، افزود: روابط عمومی تنها شغل نیست و افراد فعال در این عرصه همگی با علاقه وافر و مسئولیت پذیری بالا به کار خود مشغول هستند.

رفیعی عنوان کرد: انتظار می رود که با همکاری مسئولان استان از جمله استاندار برای تبدیل البرز به استان نمونه کشور در حوزه روابط عمومی همکاری های لازم صورت گیرد.

وی با این عنوان که باید سرفصل هایی به منظور برگزاری جلسات انجمن روابط عمومی کشور با متولیان صنعت و کشاورزی البرز تعریف شود، افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود که اقدامات مثبت و سازنده فعالان عرصه روابط عمومی در البرز به سایر استان ها معرفی شود.

رفیعی با بیان اینکه روابط عمومی هنر مردم داری و راهی برای زندگی بهتر است، گفت: روابط عمومی می تواند با تاثیرگذاری، همدلی، سازش و حرکت در مسیر توسعه کشور منشاء خدمات بسیاری در جامعه باشد.

در ادامه این مراسم مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز با بیان اینکه فعالان حوزه روابط عمومی همیشه منشاء خدمات گسترده در نهادهای مختلف اجرایی هستند، افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مزین شد و مهم‌ترین افراد جامعه که می توانند با فعالیت های نوشتاری و تصویری مطالبات مهم جامعه در این سه حوزه را پیگیری کرده و پر رنگ کنند، واحدهای روابط عمومی است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، عنوان کرد: آنها با فن بیان و هنر خود می‌توانند مشکلات جامعه را به مسئولان انتقال داده و خواستار تعامل هر چه بیشتر مردم با مدیران دستگاه های مختلف اجرایی مشتمل بر دولتی و خصوصی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با این توضیح که امروز رسالت جهاد تبیین در مقابل جبهه تحریف بر عهده روابط عمومی است، گفت: باید توسط قلم و قدم فعالان عرصه روابط عمومی ها توانمندی های کشور، استان و یا شهرستان ها به خوبی معرفی شود، یک روابط عمومی متعهد و توانمند می تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه فعالان حوزه روابط عمومی در مسائل مختلف از جمله سیاسی ، اقتصادی، عمرانی، فرهنگ و یا مذهبی می توانند به خوبی ایفای نقش کنند، افزود: در قالب اقدامات روابط عمومی های استان البرز که دارای واحدهای صنعتی و تولیدی متعدد و فرصت های شغلی مناسب در بخش صنعت است، می‌توان اقدامات اثرگذاری را پیش برد.

در این همایش از پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و دیگر حامیان برگزار کننده مراسم با اهدای لوح سپاس قدردانی شد. در بخش پایانی این مراسم نیز از داود داودی عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز تقدیر به عمل آمد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید