info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

پیام تبریک رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز به مناسبت هفته کارآفرینی

کد خبر: 22647
تاریخ انتشار: 17 آبان 1400 - 11:42

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در پیامی هفته جهانی کارآفرینی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، متن پیام شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز بدین شرح است.

امروزه کارآفرینی به عنوان یک ظرفیت ویژه در راستای فرصت جویی، فرصت پروری و ارزش آفرینی در جوامع بشری مطرح است، یک کارآفرین با شیوه های متنوع نوآوری در مسیر ظهور خلاقیت و بستر سازی پیشرفت حرکت کرده و با قدرت ریسک بالا و آینده نگاری به خلق ثروت و ایجاد اشتغال در جامعه منجر می شود.

به منظور ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال، هفته جهانی کارآفرینی (GEW) که بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است، هر ساله در بازه زمانی 8 تا 14 نوامبر برابر با 17 تا 23 آبان برگزار می‌شود و این هفته بزرگ شامل هزاران رویداد در سراسر دنیا است و نمی توان آن را تنها یک رویداد و اتفاقی واحد تلقی کرد.

در این رویداد هماهنگ با تشویق افراد تلاش می‌شود تا تداوم بخشی حضور کارآفرینان که همواره به دنبال سامان دادن به کسب و کارها و تعقیب فرصت ها هستند، در جامعه شکوفا شده و پرورش یابد.شخص کارآفرین ایده‌های خود را حیات بخشیده، کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور و عامل توسعه رفاه انسانی است.

ضمن عرض تبریک هفته جهانی کارآفرینی به همه کارآفرینان ایران زمین به ویژه فعالان حوزه صنایع دستی، صنایع پیشرفته و تمامی بزرگوارانی که در راه توسعه و اشاعه فرهنگ کارآفرینی خدمت می‌کنند، از درگاه باری تعالی توفیق روز افزون همه این عزیزان را در راه توسعه و خودکفایی در کشور مسئلت دارم.

شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز
مطالب مرتبط

پاسخ دهید