info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد، رویکرد و هدف استان قرار می ‌گیرد

کد خبر: 28957
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1401 - 12:59
استاندار البرز با بیان اینکه رفع موانع، تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاران، تجارت و تولید بی‌وقفه در جریان است، گفت: درصدد هستیم رهنمودها و فرامین راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی را نصب‌العین قرار دهیم و برنامه‌ریزی لازم برای نیل به اهداف مدون را داشته باشیم.

 

 


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مجتبی عبداللهی در نود و چهارمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه‌شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز و با حضور معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و تقدیر از حضور فعالان بخش خصوصی در این روزها، افزود: امسال همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور و حمایت مردم به ویژه فعالان اقتصادی استان بسیار پررنگ و معنادار بود.

وی با اشاره به نشست مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی کشور، ادامه داد: در این نشست توفیقی برای جمعی از فعالان اقتصادی استان البرز نیز حاصل شد و از نزدیک شاهد و شنوای رهنمودهای ایشان بودند. بنابراین باید در استان برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای این فرامین راهگشا و ارزشمند داشته باشیم.

عبداللهی گفت: در روزهایی که سپری شد با چالش‌هایی در خصوص تامین سوخت مواجه بودیم که با همراهی، همکاری و شکیبایی صاحبان صنایع مواجه شدیم و این برهه را با کمترین دغدغه گذراندیم، البته گلایه‌ها را نیز شنیدیم و تا جای ممکن راهکارهای عملیاتی ارائه دادیم.

وی اضافه کرد: ایجاد نیروگاه‌های (CHP) به منظور تولید برق در واحد‌ها و شهرک‌های صنعتی ضرورت دارد و صنعتگران و تولید‌کنندگانی که در این راستا اقدام کنند، مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

استاندار البرز در ادامه افزود: نشستی نیز در خصوص ارزیابی عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و روند تحقق مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید برگزار شود

پاسخ دهید