info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اتاق بازرگانی البرز رتبه یک برتر آموزشی در میان اتاق‌های بازرگانی کشور در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد

کد خبر: 29023
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1402 - 18:22
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به مشارکت و همکاری بالای این مجموعه با موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران در برگزاری دوره‌ها و سمینارهای حضوری و آنلاین در سال ۱۴۰۱ گفت: در نتیجه این تعاملات، اتاق البرز رتبه یک برتر آموزشی در میان‌ اتاق‌های بازرگانی کشور در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی با اشاره به تاثیر آموزش‌‌های سازمانی بر عملکرد بنگاه‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعتی، تولیدی، خدماتی و بازرگانی اظهار کرد: کمک به بهبود فضای کسب ‌و کار از جمله دستاوردهای حاصل از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه ارتقای سطح علمی و دانش سازمانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: ساماندهی بخش‌های مختلف اداری، خدماتی و تحقیقاتی در واحدهای کوچک و متوسط تولیدی و کمک به توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقای تکنولوژی از دیگر نتایج حاصل از مشارکت و حضور نیروهای انسانی در رویدادهای آموزشی مورد نیاز صنایع است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت شناسایی نیازها و اولویت صنایع و واحدهای تولیدی به منظور تعیین عناوین و سرفصل‌های دوره‌های آموزشی برگزار شده در سال گذشته گفت: در برخی موارد نیز بر حسب ضرورت و نیاز ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف بخش دولتی و خصوصی، آموزش‌های ارائه شده توسط اتاق البرز به حوزه‌هایی مانند مدیریت، تجارت داخلی و خارجی، داوری، بازاریابی، آشنایی با اصول و فنون مکاتبات اداری و تقویت مهارت نرم‌افزاری در این زمینه اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: بر این اساس در سال گذشته، بالغ بر ۱۰۶ دوره با عناوین مختلف توسط حوزه آموزش اتاق بازرگانی البرز برنامه‌ریزی و برگزار شد که مجموع آن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۹۶ نفر ساعت بوده است.

رضایی با اشاره به افزایش چشمگیر دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین برگزار شده از سوی اتاق بازرگانی البرز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سالیان گذشته افزود: در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، اغلب دوره‌های آموزشی اتاق البرز در بستر فضای مجازی برگزار شد، اما با بهتر شدن شرایط جامعه و کنترل این بیماری در سال گذشته به نسبت قبل دوره‌های آموزشی حضوری بیشتری داشتیم.

وی با اشاره به استقبال خوب متقاضیان از دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین اتاق بازرگانی البرز در سال ۱۴۰۱ توضیح داد: تعدادی از دوره‌های فوق به صورت رایگان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز اضافه کرد: از میان دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی البرز در سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۳۰ دوره آموزشی به طور مستقل توسط این مجموعه و ۷۶ مورد نیز با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران برگزار شد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوره‌های ویژه متقاضیان اخذ کارت بازرگانی در سال گذشته افزود: در این زمینه بالغ بر ۲۵ کلاس به صورت خصوصی و عمومی برگزار شد که در مجموع آن ۱۶۱ نفر طی مدت زمان ۲۲۲ ساعت آموزش‌های لازم در خصوص کارت بازرگانی را اخذ کردند.

پاسخ دهید