info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

فرصت فروش بی‌واسطه در بازارچه محصولات مشاغل خانگی

کد خبر: 29343
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1402 - 12:53
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد:
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در مراسم افتتاح بازارچه برکت(عرضه محصولات خرد و خانگی) در کرج گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها فرصت مناسب را در اختیار تولیدکنندگان حوزه مشاغل خانگی قرار می‌دهد تا در قالب ارتباط بدون واسطه با شهروندان محصولات خود را به فروش برسانند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، شادی حاضری در حاشیه بازدید از بازارچه برکت ویژه عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی استان البرز که با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجاورت پارک نبوت کرج افتتاح شد، اظهار کرد: برپایی چنین بازارچه‌هایی باعث می‌شود تا در بازار فروش تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی رونق بیشتری حاصل شود.

وی ادامه داد: حضور در بازارچه‌ها و یا نمایشگاه‌های محلی و دائمی عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی این فرصت مناسب را در اختیار تولیدکنندگان حوزه مشاغل خانگی قرار می‌دهد تا بدون واسطه با شهروندان در ارتباط باشند و محصولات خود را به فروش برسانند.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده در برپایی این بازارچه گفت: در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، بخشی از فضای غرفه‌ای این بازارچه به کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز واگذار شد که آن را به صورت رایگان در اختیار فعالان حوزه مشاغل خانگی استان قرار داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در این بازارچه انواع مختلفی از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و نیز دیگر محصولات مشاغل خانگی عرضه شده است.

حاضری در بخش دیگری با تاکید بر اهمیت حمایت از مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای کوچک و محلی در البرز گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه در البرز این استان به ایران کوچک شهرت دارد و با افزایش تعاملات و هم‌افزایی‌ها به منظور پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصادی می‌توانیم شاهد رونق فعالیت تولیدکنندگان و کارآفرینان حوزه مشاغل خانگی استان باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در طول مدتی که این بازارچه عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی دایر است، تبلیغات محیطی مناسب برای معرفی آن انجام شود.

لازم به توضیح است که بازارچه برکت تا تاریخ ۳۱شهریورماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۷الی ۲۳ پذیرای بازدید عموم است.

 

پاسخ دهید