info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

افتتاح طرح‌های تولید و صنعتی در استان البرز با حضور وزیر صمت

کد خبر: 29722
تاریخ انتشار: 18 آذر 1402 - 12:49
در دومین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به البرز محقق شد؛
طرح‌های تولیدی و صنعتی البرز در زمینه شارژر خودروهای الکتریکی، تولید انواع نخ و منسوجات بی‌بافت، لوازم‌خانگی، صنایع‌غذایی و باتری‌های یو پی اس در شهرستان‌های ساوجبلاغ و اشتهارد با حضور وزیر صمت و با همراهی رئیس اتاق بازرگانی البرز و مدیران اقتصادی استان افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به البرز، دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی محمد انصاری مدیرکل صمت، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از معاونان وزارت مربوطه و مسئولان اقتصادی البرز روز جمعه ۱۷ آذرماه از چند طرح صنعتی استان بازدید داشتند.

در این بازدید نخست واحد مهندسی ساخت برق کنترل گروه مپنا با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید که در آن انواع شارژر خودرو‌های الکتریکی تولید می‌شود.

در ادامه و پس از حضور وزیر صمت و مدیران و مسئولان اقتصادی استان و رئیس اتاق بازرگانی البرز بر مزار دو شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دو فرزند شهید مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آمده و خط تولید انواع نخ در واحد تولیدی چیت‌ساز در ساوجبلاغ افتتاح شد.

در جریان این بازدیدها یک خط تولید لوازم‌خانگی در شرکت پرتو سد توان(هیمالیا) در ساوجبلاغ با حضور وزیر صمت و هیات همراه به بهره‌برداری رسید و در ادامه دکتر علی‌آبادی و هیات همراه بازدیدی نیز از مجتمع پالایشگاهی غلات زر داشتند و نیروگاه سی اچ پی(تولید برق و حرارت) این گروه بزرگ تولیدی نیز افتتاح شد.

بخشی دیگر از برنامه افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی البرز در جریان دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به افتتاح خط تولید منسوج بی‌بافت در شرکت بی‌بافت گستر جهان در شهرک صنعتی اشتهارد اختصاص یافت.

در شهرک صنعتی اشتهارد، خط تولید انواع باتری یو پی اس در شرکت صنعت رایان پارس نیز توسط وزیر صمت افتتاح شد.

پاسخ دهید