info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تکریم خانواده شهدای دوران دفاع مقدس استان البرز

کد خبر: 29838
تاریخ انتشار: 20 دی 1402 - 16:52
از سوی اتاق بازرگانی البرز انجام شد:
به منظور تکریم خانواده شهدای رزمنده دوران دفاع مقدس استان البرز از مادر و همسر شهیدان نوفلاح و خواهر شهید فولادی‌مقدم، مادر شهید جمال عباسی سیلابی و همسر شهید ابراهیم شیخی توسط اتاق بازرگانی البرز تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، در دیدار دبیرکل و مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز و به منظور تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان نوفلاح، جمال عباسی سیلابی و ابراهیم شیخی با اهداء لوح سپاس و هدیه از ایشان تقدیر شد.

محمدرضا خرمی مدیر روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در این دیدار بیان کرد: عزت، امنیت و آرامش امروز را مدیون برکت خون شهداء بوده و در این راستا وام‌دار پدران و مادران شهدای والامقام هستیم که عزیزترین دارایی خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده معظم شهداء تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی است، گفت: راه شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و جوانان از سیره آنها برای حفظ امنیت و آرامش کشور تاسی می‌گیرند.

در این دیدار که در فضایی آکنده از عطر دوران دفاع مقدس و ایثار و شهادت صورت گرفت، حاجیه خانم نرگس فولادی‌مقدم خواهر شهید و نیز"همسر و مادر شهیدان نوفلاح"، حاجیه خانم خورشید شربت‌دار"مادر شهید جمال عباسی سیلابی" و سیان‌دخت فروزنده " همسر شهید ابراهیم شیخی" مورد تکریم واقع شدند.

پاسخ دهید