info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برقراری امنیت، زمینه‌ساز گسترش تولید و رونق اقتصادی است

کد خبر: 29925
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1402 - 12:51
طی بازدید از شرکت صنایع الکترونیک مادیران مطرح شد:
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بین مجموعه نیروی انتظامی و واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: این مهم در راستای ارتقای توانمندی و توسعه اقتصادی البرز امری ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، یداله مالمیر در حاشیه بازدید سردار حمید هداوند فرمانده نیروی انتظامی استان که از شرکت صنایع الکترونیک مادیران مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام انجام شد، اظهار کرد: افزایش تعامل بین مجموعه نیروی انتظامی و واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای ارتقای توانمندی و توسعه اقتصادی البرز امری ضروری است.

در جریان این بازدید سردار حمید هداوند فرمانده نیروی انتظامی البرز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزنده صنعتگران و تولیدکنندگان بر نقش اثرگذار واحدهای صنعتی و تولیدی در ایجاد رونق اقتصادی استان تاکید کرد.

در ادامه این بازدید یداله مالمیر رئیس هیات مدیره خیرین امینت‌ساز استان ضمن قدردانی از حضور و همراهی فرمانده محترم انتظامی البرز، تداوم و استمرار انجام اینگونه بازدید‌ها از سوی مسئولان و مدیران استان را موجب دلگرمی و قوت قلب صنعتگران و تولیدکنندگانی دانست که در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

پاسخ دهید