info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تجلیل از پیشکسوتان و مدیران شرکت تولیدی و صنعتی نیک‌کالا

کد خبر: 29980
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1402 - 17:43
از سوی رئیس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز انجام شد؛
رئیس اتاق بازرگانی البرز با همراهی جمعی از اعضاء محترم هیات نمایندگان، دبیرکل، رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط‌عمومی این تشکل بخش خصوصی با بنیان‌گذاران و مدیران شرکت تولیدی نیک‌کالا دیدار داشتند.

در این دیدار از جناب آقای علی حاجی سید سلیمان رئیس هیات مدیره و آقایان عباس و حسین حاجی سید سلیمان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تولیدی و صنعتی نیک‌کالا و از پیشکسوتان حوزه صنعت استان تجلیل شد.

در جریان این دیدار، مهندس پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: پیشکسوتان عرصه صنعت نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت صنایع مختلف داشته‌اند و زیرساخت‌های لازم را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم کرده‌اند. آن‌ها با همت و تلاش پیوسته همواره منشاء تحولات عظیم و خالق نوآوری‌های بزرگی در حوزه تولید و ماهیت فناورانه صنعت کشور بوده‌اند.

رضایی در ادامه افزود: به دلیل نقش‌آفرینی پیشکسوتان حوزه تولید و صنعت کشور در انتقال تجربه علمی و عملی خود به نسل جوان جامعه و ایجاد انگیزه در فعالان حوزه دانش‌بنیان و شرکت‌های فناور در مسیر خلق نوآوری و دستیابی به دستاوردهای بزرگ از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار بوده و تجلیل از آنها یک رسالت و وظیفه خطیر است.

پاسخ دهید