info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حمایت دولت و مجلس از بخش خصوصی برای تحقق شعار سال ضرورت دارد

کد خبر: 30102
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1403 - 17:07
رئیس انجمن صادرکنندگان استان البرز:
رئیس انجمن صادرکنندگان استان البرز گفت: دقت نظر مجلس و دولت در وضع قوانین حمایتی از بخش خصوصی و جلوگیری از صدور بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه و مخل کسب‌وکار به منظور تسهیل امور مربوط به فعالان این عرصه و تحقق شعار سال ضرورت دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مرتضی کوهنورد در ضیافت افطار و دیدار نوروزی فعالان اقتصادی بخش خصوصی البرز با مدیران ملی و استانی بیان کرد: برای تحقق هر چه بیشتر شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، نیاز است که از سوی دولت و مجلس از بخش خصوصی که با تمام توان در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی همواره در عرصه تولید و صنعت حضور موفق داشته‌اند، با تلاش مجدانه و همت مضاعف اقدامات حمایتی لازم اعمال شود.

وی در ادامه گفت: به منظور بهبود وضعیت موجود اقتصادی و توسعه اقدامات صنعتی و تولیدی در کشور، بخش خصوصی با نهایت توان فعالیت خواهد کرد.

عضو هیات نمایندگان چهارمین دوره اتاق بازرگانی البرز و رئیس انجمن صادرکنندگان این استان افزود: مجلس شورای اسلامی با دقت در وضع قوانین حمایتی از تولید و دولت نیز با اقدامات سازنده به منظور جلوگیری از صدور بخش‌‍‌نامه‌های خلق‌الساعه و مخل کسب‌وکار می‌توانند در تسهیل امور مرتبط به فعالان بخش خصوصی و در نتیجه آن تحقق شعار سال بسیار موثر واقع شوند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه تمرکز بر توسعه صادرات عاملی مهم در جهت رونق تولید و در نتیجه آن ارز‌آوری و اشتغال‌زایی برای کشور است، گفت: اگر این موارد به درستی اجرایی شده و به نتیجه برسد، به بهبود وضعیت اقتصادی کشور منجر خواهد شد.

پاسخ دهید