info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

آغاز به کار ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور

کد خبر: 30170
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1403 - 21:02
طی مراسمی با حضور رئیس جمهور انجام شد؛
ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور پیش از ظهر روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور "سیدابراهیم رئیسی" رئیس جمهوری، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و شماری از مقامات داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری مجموعه‌های تولیدی و صنعتی ایران در کشورهای مقصد و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی، محصولات و دستاوردهای گروه‌های کالایی مختلف ایرانی مشتمل بر صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،صنایع فولادی و معدن، فرش، صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

با توجه به اینکه نمایشگاه ایران اکسپو فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی کالاهای تولیدی ایرانی است، بیش از ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در آن حضور دارند.

در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور که از امروز تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد، پاویون البرز در محل سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه دایر است و در سالن‌های ۳۸ و ۳۱A نیز فعالان اقتصادی البرز در حوزه‌های مرتبط با کارهای تولیدی و صنعتی مربوط به فعالیت خود حضور دارند.

پاسخ دهید