info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور هیات تجاری ۱۰۰ نفری سوریه در اتاق بازرگانی البرز/ برگزاری نشست‌های B2B میان فعالان اقتصادی سوریه و البرز

کد خبر: 30176
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1403 - 21:06
همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴، هیات تجاری ۱۰۰ نفری از کشور سوریه در اتاق بازرگانی البرز حضور یافتند و در ادامه نشست‌های B2B میان فعالان اقتصادی این کشور و استان البرز در حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، هیات تجاری ۱۰۰ نفری از کشور سوریه همزمان با برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران و با هماهنگی بسیج تجار امین به البرز سفر کرده و در نشستی در محل اتاق بازرگانی البرز با فعالان اقتصادی این استان گفت‌وگو کردند.

در این نشست، یداله مالمیر نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های بخش خصوصی این استان و دامنه مراودات میان ایران و سوریه بیان کرد، در ادامه محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز نیز نکاتی را پیرامون ظرفیت‌های اقتصادی البرز طرح نمود.

در ادامه محمد ابوالهدی اللحام رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی کشور سوریه و رزان سلوطه معاون وزیر بهداشت این کشور بر به کارگیری تمهیدات لازم برای افزایش تعاملات تجاری میان طرفین تاکید کردند‌.

در ادامه نیز هیات تجاری سوریه بازدیدی از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی اتاق بازرگانی البرز داشتند.

بعد از بازدید از نمایشگاه اتاق بازرگانی البرز، جلسات B2B میان اعضاء هیات تجاری سوریه و نمایندگان شرکت‌های ایرانی و برندهای فعال استان در زمینه‌های مختلف برگزار شد.

پاسخ دهید