info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

میزبانی اتاق بازرگانی البرز از هیات اتاق بازرگانی بجنورد

کد خبر: 30218
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1403 - 14:28
هیاتی از اتاق بازرگانی بجنورد با حضور در اتاق بازرگانی البرز در خصوص زمینه‌ همکاری‌های مشترک میان طرفین کفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، در حاشیه برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور(ایران اکسپو ۲۰۲۴) هیاتی از اتاق بازرگانی بجنورد با حضور در محل اتاق بازرگانی البرز با رئیس این پارلمان بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در سفر این هیات به البرز، مازیار زند رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد و سعید کریمی عضو هیات رئیسه اتاق مذکور طی نشستی با پرهام رضایی رئیس، سیداحمد میرجلیلی عضو هیات نمایندگان و احمد غلامی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ابتدا پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز، اطلاعاتی در خصوص سیمای اقتصای این استان بیان کرد و در ادامه با تاکید بر جایگاه و اهمیت حضور اتاق بازرگانی در عرصه اقتصادی البرز به توفیقاتی اشاره نمود که در سال‌های اخیر در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به بخش خصوصی این استان حاصل شده است.

رضایی در ادامه بر اهمیت تداوم دیدارها و تقویت تعاملات میان اتاق‌های بازرگانی البرز و بجنورد تاکید کرد و بیان داشت که برای انتقال تجربیات خود به اتاق بجنورد آماده هرگونه همکاری هستیم.

بازدید هیات اتاق بازرگانی بجنورد از نمایشگاه دائمی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی البرز در محل اتاق بازرگانی

به دنبال برگزاری این نشست، رئیس و اعضاء هیات اتاق بازرگانی بجنورد بازدیدی نیز از نمایشگاه دائمی معرفی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی البرز در محل اتاق بازرگانی داشتند و طی آن گزارشی از فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی این استان برای مهمانان ارائه و مورد استقبال آنها واقع شد.

بعد از آن نیز بازدیدی از استودیو فاتح اتاق بازرگانی البرز صورت گرفت و مازیار زند رئیس اتاق بازرگانی بجنورد مهمان برنامه گفت‌وگو محور این استودیو بودند.

رئیس و اعضاء محترم هیات اتاق بازرگانی بجنورد بعد از حضور در محل اتاق بازرگانی البرز، بازدیدی نیز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌‌المللی پیام داشتند و طی آن با ظرفیت‌های موجود در این فرودگاه از جمله حمل‌و‌نقل کالا از طریق پروازهای کارگو آشنا شدند.

در ادامه درخواستی برای برقراری پروازهای تجاری میان کرج و بجنورد از سوی رئیس اتاق مذکور مطرح شد که مورد استقبال مدیران فرودگاه پیام قرار گرفت.

با توجه به وجود ظرفیت‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه در خصوص آن گفت‌وگو شد و در این مورد معاون هوانوردی، مدیرکل سرمایه‌گذاری و سایر مسئولان ارشد منطقه ویژه اقتصادی پیام مطالبی را در پاسخ به درخواست هیات اتاق بازرگانی بجنورد برای استفاده از این دانش و تجربه و انتقال آن به شهر خود مطرح نمودند.

لازم به توضیح است که در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ اتاق بازرگانی البرز به افزایش سطح تعاملات آن با اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور توجه ویژه‌ای شده است و یک هدف مهم از این اقدام استفاده از ظرفیت‌ اتاق‌های بازرگانی استان‌ها در دامنه‌ای فراتر از فعالیت‌‌های اقتصادی استانی و در سطوح ملی و بین‌المللی است.

پاسخ دهید