info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تصویب شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی البرز

کد خبر: 30361
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1403 - 14:34
در دوازدهمین نشست هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق البرز صورت گرفت؛
در دوازدهمین نشست هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز، شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره کمیسیون‌های تخصصی این پارلمان بخش خصوصی به تصویب رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، دوازدهمین جلسه هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این نشست، نخست شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی البرز قرائت شد و ضمن ارائه دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظراتی از سوی اعضاء در این خصوص، با لحاظ کردن اصلاحات پیشنهادی مورد نظر به تصویب رسید.

در ادامه گزارشی از سوی معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی البرز در خصوص اقدامات مشترک انجام شده جهت برپایی پاویون جمهوری اسلامی در نمایشگاه صنایع غذایی هند (WFI2024) ارائه شد که قرار است در بازه زمانی ۲۹ شهریورماه لغایت یکم مهرماه سال جاری برگزار شود، در ادامه اعضاء هیات نمایندگان نیز پیشنهادات کاربردی برای حضور و مشارکت موثر فعالان اقتصادی بخش خصوصی کشور از جمله البرز در این نمایشگاه ارائه کردند.

در بخش دیگری از این نشست ضمن تاکید اعضاء بر اهمیت تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان عرصه تولید، صنعت، کارآفرینی و مسئولیت‌های اجتماعی البرز در استان، مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای دیدار با این چهره‌های اثرگذار و ماندگار در حوزه اقتصادی استان صورت گیرد.

پاسخ دهید