info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور حداکثری فعالان اقتصادی در پای صندوق‌‌های رای برای مشارکت در انتخاب اصلح و شایسته ریاست‌ جمهوری

کد خبر: 30398
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1403 - 16:59
در نشست دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف استان البرز تاکید شد:
در نشست دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف استان البرز بر حضور حداکثری فعالان اقتصادی در پای صندوق‌‌های رای برای مشارکت در انتخاب اصلح و شایسته ریاست جمهوری تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، نخستین نشست دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف استان در سال جاری به میزبانی اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.

در این نشست با توجه به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز، محمدعلی مختاری رئیس اتاق تعاون استان و محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان بر ضرورت حضور فعالان اقتصادی در پای صندوق‌های رای به منظور مشارکت حداکثری در انتخاب اصلح و شایسته ریاست‌ جمهوری تاکید کردند.

در ادامه نشست دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف البرز مقرر شد که نقطه‌نظرات، دیدگاه‌ها و رویکردهای فعالان اقتصادی استان در ارتباط با انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری به صورت واحد و در قالب بیانیه مشترک از سوی روسای سه اتاق اعلام شود.

در بخش دیگری از این نشست با توجه به اینکه تعاملات فعالان اقتصادی با دولت، نهادها و دستگاه‌های اجرایی ذیل آن در عرصه برگزاری انتخابات می‌تواند در ارتقاء فرآیند برگزاری این رویداد مهم اثرگذار باشد، به این مسئله اشاره شد که در سال مزین به شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" فعالان اقتصادی با حضور در صحنه انتخابات ضمن مشارکت در ترسیم سیمای مطلوب کشور در بخش‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی به پیشبرد اقدامات موثر در این عرصه کمک خواهند کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد در راستای عمل به بیانات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تاکیدات ایشان بر ضرورت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری، با رعایت اخلاق انتخاباتی از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطات سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف استان البرز برای نقش‌آفرینی مردم به ویژه فعالان اقتصادی استان در عرصه انتخابات و افزایش شور و نشاط در این زمینه استفاده شود.

پاسخ دهید