info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حضور پرشور مردم در انتخابات متضمن پیروزی و سربلندی ایران اسلامی است/دشمنان با فضاسازی و توطئه‌افکنی‌ مترصد کاهش مشارکت مردم هستند

کد خبر: 30441
تاریخ انتشار: 9 تیر 1403 - 08:00
استاندار البرز:
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دشمن به انتخابات جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته چرا که سعی دارند با فضاسازی و توطئه‌افکنی‌، مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای را کم‌رنگ کنند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز، مجتبی عبداللهی روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ در حاشیه حضور در پای صندوق رأی محله حصارک پائین یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهان شهیدشان را گرامی داشت و با تشریح اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: دشمن به انتخابات جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته چرا که سعی دارند با فضاسازی و توطئه‌افکنی‌، مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی را کم‌رنگ کنند.

استاندار البرز بیان کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای ناامید کردن مردم دریغ نمی‌کند و هرکاری که می‌تواند انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: معاندان مردم و نظام جمهوری اسلامی دوست ندارد ایران سربلند و پیروز باشد از این رو جنگ تمام عیار خود را علیه جمهوری اسلامی به‌کار گرفته است.

عبداللهی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: ایشان حضور پرشور مردم در انتخابات را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس‌جمهور شهید دانستند و امید است که فردی اصلح به انتخاب مردم راه پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور را ادامه دهد.

پاسخ دهید