info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تقدیر و تکریم از ایثارگران سادات استان البرز

کد خبر: 30577
تاریخ انتشار: 24 تیر 1403 - 18:23
با اقدام اتاق بازرگانی البرز انجام شد:
به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای گرامیداشت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از ایثارگران سادات با اهداء لوح تقدیر و هدایا از سوی اتاق بازرگانی البرز تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای گرامیداشت اعیاد سعید قربان و غدیرخم و به منظور تکریم از ایثارگران سادات که پشتوانه نظام انقلاب اسلامی هستند، دو ایثارگر سرافراز استان البرز با اهداء لوح تقدیر و هدایا از سوی اتاق بازرگانی البرز تجلیل و تکریم شدند.

در این دیدار، داود داودی رئیس حوزه ریاست و سرپرست روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه ایثارگران الگویی نمونه برای اشاعه فرهنگ ایثارگری و فداکاری در جامعه هستند، افزود: تکریم واقعی جایگاه شهدا، جانبازان و ایثارگران زمانی اتفاق می‌افتد که در نوع عملکرد و رفتار خود ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و این گفتمان به خوبی در جامعه نهادینه شود.

سرپرست روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز افزود: در شرایط امروز و با توجه به تغییر دیدگاه‌‌های نسل‌ جدید جامعه، مسئولیت‌ها در حوزه انتقال دیدگاه و تفکرات فرهنگ شهادت و ایثارگری دشوارتر از گذشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که به منظور پاسداشت دلاوری و رشادت شهدا، جانباران و ایثارگران، اقدامات موثری در جامعه برای ترغیب مردم و افزایش مشارکت در این زمینه انجام شود.

پاسخ دهید