اعزام هیات تجاری به بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و نوآوری در صنعت غذایی-سیال فرانسه( پاریس) 2024-28 مهرماه تا 2 آبانماه 1403
به اطلاع میرساند که با هدف آشنایی با جدیدترین دستاوردهای تولید محصولات غذایی، شبکهسازی و بازاریابی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز برنامه اعزام هیات تجاری متشکل از تولیدکنندگان و تجار حوزه محصولات غذایی به نمایشگاه سیال پاریس (SIAL PARIS 2024) را از 28 مهرماه لغایت 2آبانماه اجرایی مینماید. نمایشگاه سیال پاریس در روزهای 23-19 اکتبر 2024 در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.
خدمات هیات :
بازدید از بزرگترین نمایشگاه نوآوری صنعت غذا و نوشیدنی در سیال پاریس به مدت دو روز
اجرای گشت و بازدید از جاذبههای توریستی پاریس
5 شب و 6 روز اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
ویزای شینگن
ترانسفرهای فرودگاهی و نمایشگاه و گشت
راهنمای فارسی زبان برای گروه
بیمه نامه مسافرتی
مدارک مورد نیاز :
اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار از زمان پرواز(داشتن دو صفحه سفید روبروی هم)
اصل و ترجمه رسمی شناسنامه
ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر
داشتن کارت بازرگانی/ پروانه بهرهبرداری
عضویت در یکی از اتاقهای بازرگانی کشور
ترجمه رسمی مدارک شغلی: مجوز کسب / آگهی تاسیس، آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت شغلی و تغییر آدرس شرکت/ کارت مباشرت (درصورت ارائه کارت مباشرت، ارائه جواز کسب اصلی الزامی است) گواهی شغلی یا منابع کسب درآمد
ارائه مدارک مالی شرکت برای افرادی که در روزنامه رسمی سمت دارند الزامی است
ترجمه سند ملکی
پرینت گردش مالی 4 ماه به زبان انگلیسی
(زمان صد ور گواهی حساب بانکی حداکثر10 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی 4A)
گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی) 300 میلیون تومان( همراه با مهر شعبه و امضا بانک (نرخ معادل مانده حسابها در تمکن یورو باشد)
عکس رنگی 3.5 در 4.5 تمام رخ، حداکثر برای 6 ماه اخیر(عکس با گذرنامه و ویزای قبلی یکی نباشد)
حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی یا نامه از سازمان مربوط با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه ) سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی
3 فیش حقوقی آخر
جزئیات مدارک برای هر متقاضی طبق شرایط (سمت متقاضی) تعیین میشود.
تعرفه خدمات :
هزینه سفر برای هر نفر با توجه به رزرو نوع اتاق (سینگل، تویین) و خدمات قابل ارائه از 3000 تا 3500 یورو میباشد. هزینه تهیه بلیط پرواز رفت و برگشت (پرواز سیستمی و با نرخ روز محاسبه میگردد) بر عهده مسافر بوده و جداگانه محاسبه میگردد.
کارمزد سفارت بابت امور اداری، ترجمه مدارک و عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر است.
به علت محدود بودن وقت سفارت مهلت ثبتنام و تکمیل مدارک نهایتا تا تاریخ 10 مرداد میباشد.
راههای ارتباطی:
معاونت بینالملل اتاق بازرگانی البرز
02631261000
داخلیهای 612-611-610
09933466294