info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اهداء تندیس شهید امیر عبداللهیان به رئیس اتاق بازرگانی البرز در آئین معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان

کد خبر: 30694
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1403 - 19:55
پرهام رضایی رییس اتاق بازرگانی البرز به عنوان یکی از برگزیدگان بخش تعامل و خدمت جشنواره شهید رجایی استان در سال جاری معرفی و تندیس شهید امیرعبداللهیان به وی اهداء شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان در سال جاری برگزار شد و دستگاه‌های اجرایی برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در این جشنواره و در بخش تعامل و خدمت به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار خدمت "شهید جمهور آیت‌‌الله سیدابراهیم رئیسی، "شهید محمدعلی آل‌هاشم"، "شهید حسین امیرعبداللهیان" و "شهید مالک رحمتی" از چهار شخصیت منتخب و ممتاز استان البرز تقدیر به عمل آمد.

بر این اساس پس از ارزیابی دبیرخانه جشنواره شهید رجایی و در بخش تعامل و خدمت آن در سال ۱۴۰۳ به پاس ایجاد تعامل و ارتباط سازنده میان دولت و بخش‌ خصوصی در راستای رفع موانع تولید، تندیس شهید امیرعبداللهیان به پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی البرز اهداء شد.

 در حاشیه برگزاری این آئین، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز برگزیده بخش تعامل و خدمت جشنواره شهید رجایی استان بیان کرد: با توجه به استقرار دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی البرز و برگزاری مستمر و ماهانه این شورا با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگانی از بخش‌ خصوصی، در قالب این تعاملات، ارتباطات گسترده و اثربخشی میان دولت و بخش ‌خصوصی از جمله صاحبان حوزه تولید و صنعت شکل گرفت‌.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های مشورتی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌ خصوصی البرز و خروجی مثبت این جلسات در قالب مکاتبات ملی و استانی برای پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی گفت: در این میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرک‌های صنعتی استان همکاری و تعامل سازنده‌ای با اتاق بازرگانی البرز و دبیرخانه شورای گفت‌وگو داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: موفقیت در جشنواره شهید رجایی استان که با هدف معرفی دستگاه‌های خدمت‌رسان تعامل‌گرا و مسئولیت‌پذیر در بخش‌های مختلف برگزار می شود، مسئولیت ما را در این حوزه دو چندان می‌کند‌.

وی افزود: نگاه دولت به رویکرد تعاملی در سطح استان از جمله در زمینه ارتباطات سازنده با بخش‌‌ خصوصی به فعالان اقتصادی انگیزه‌ای مضاعف می‌‌دهد که با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات خود باشند.

پاسخ دهید