info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تجلیل اتاق بازرگانی البرز از حبیب‌اله ظهوری پیشکسوت اقتصادی و موسس شرکت آپتوس ایران

کد خبر: 30816
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1403 - 20:14
طی مراسمی انجام شد؛


در دیدار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با حبیب‌اله ظهوری، از این پیشکسوت اقتصادی استان و موسس شرکت آپتوس ایران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی درحاشیه دیدار و تجلیل از حبیب‌اله ظهوری کارآفرین، پیشکسوت و فعال اقتصادی فرهیخته استان البرز که با همراهی جمعی از اعضای هیات نمایندگان، دبیرکل و مدیر روابط‌عمومی این تشکل بخش خصوصی در محل شرکت آپتوس انجام شد، بیان کرد: موسسان و نخبگان اقتصادی با دانش و تجارب ارزشمند خود، مسیر را برای توسعه این حوزه در کشور هموار کرده‌اند و تاثیر مثبت عملکرد آنها بر جامعه و نسل‌های آینده در یادها ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه عنوان کرد: پیشکسوتان اقتصادی کشورمان با تلاش و همت خود، سنگ‌بنای پیشرفت‌ در این زمینه را بنا نهادند و با بینش عمیق و تجربه‌های ارزشمند خود و نوآوری و کارآفرینی، اقتصاد را به سمت شکوفایی هدایت کردند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با قدردانی از فداکاری‌ها و زحمات پیشگامان عرصه تولید و صنعت کشور که با تعهد و عزم راسخ، به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کرده‌اند، افزود: بی‌تردید، میراث آن‌ها الهام‌بخش فعالان اقتصادی کنونی جامعه و آینده‌سازان کشور در این حوزه در مسیر دستیابی به اهدافی والاتر خواهد بود.

وی همچنین بر این نکته تاکید کرد که فعالان بخش خصوصی در ادامه راه مدیران و رهبران ارشد اقتصای ایران، باید با عزم راسخ برای پیشرفت و رونق کشور در این مسیر حرکت کنند.

پاسخ دهید