info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری وبینار آشنایی با فرصت‌های تجاری کشور ازبکستان به میزبانی اتاق بازرگانی البرز

کد خبر: 31011
تاریخ انتشار: 2 آبان 1403 - 17:33
وبینار آشنایی با فرصت‌های تجاری ازبکستان از سوی اتاق بازرگانی البرز برگزار و برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی آن در افق ۲۰۳۰ با حضور رایزن بازرگانی ایران در این کشور برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، وبینار آشنایی با فرصت‌های تجاری کشور ازبکستان با حضور رحمت‌اله خُرمالی رایزن بازرگانی ایران در ازبکستان و مدیرکل اسبق حوزه روسیه و CIS در سازمان توسعه تجارت و رایزن اسبق ایران در ترکمنستان برگزار شد.

در این نشست رایزن بازرگانی ایران در ازبکستان نخست به تشریح فرصت‌های تجاری و اقتصادی این کشور در حوزه کالایی و خدماتی پرداخت.

خُرمالی در ادامه جزئیات و اطلاعاتی از برنامه‌های توسعه‌ای و فرصت‌سازی ۲۰۳۰ کشور ازبکستان را برای شرکت‌کنندگان ارائه کرد.

در ادامه نیز ضمن تشریح پتانسیل‌های صادراتی ایران براساس نیاز بازار ازبکستان، نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم تجاری و اقتصادی کشور مقصد معرفی شد.

بخش پایانی این وبینار نیز که با حضور جمع قابل توجهی از مدیران و نمایندگان شرکت‌های تولیدی و صنعتی البرز و دیگر استان‌ها برگزار شد، به جلسه پرسش و پاسخ اختصاص یافت.

پاسخ دهید