سرفصلها:
-آسیبشناسی بازار پوشاک ایران در سال 2025
-توانمندسازی مدیران؛ راهبردهای توسعه در رقابت با برندهای بزرگ
-نقش مدیریت هوشمند در مراکز تجاری؛ از چالشها تا فرصتهای رشد پایدار
-توسعه مهارتهای مدیریت خردهفروشی؛ ساخت آیندهای موفق در عصر اقتصاد جدید
اساتید مدعو:
-دکتر محمدرضا نظری
-مهندس سیدمحمد علوی
-دکتر رسول نوری
-مهندس مسیح کریمیان
-مهندس سهراب رحیمی
زمان برگزاری:
روز یکشنبه 30 دیماه 1403
ساعت: 15:30-کرج-سالن همایش مرکز خرید اکومال
راههای ارتباطی:
09120210386
09123602877