info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

درخشش اتاق بازرگانی البرز در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

کد خبر: 32268
تاریخ انتشار: 7 آبان 1404 - 19:29
یداله مالمیر؛ نائب‌رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به کسب تندیس و لوح سپاس بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی توسط این اتاق گفت: این موفقیت نتیجه رویکرد تخصصی و تعهد به رسالت‌های ارتباطی و اجتماعی اتاق در حوزه بخش خصوصی دانست.


به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی از سوی انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران برگزار شد و حضور چهره‌های برجسته‌ای همچون پروفسور باقر ساروخانی، پدر جامعه‌شناسی ارتباطات و روابط‌عمومی یونسکو، بر غنای علمی این رویداد افزود. این جشنواره با حضور مدیران و کارشناسان برجسته حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی از سراسر کشور برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، یداله مالمیر، نائب‌ رئیس اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد: امسال در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به‌ عنوان تنها اتاق بازرگانی کشور در این جشنواره تقدیر به عمل آمد و  تندیس و لوح سپاس در حوزه "مدیریت رسانه‌ای رویدادها" به این اتاق اهداء شد.

وی در ادامه کسب موفقیت در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را حاصل تلاش تیم روابط‌عمومی و نگاه تخصصی هیات‌ رئیسه و هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز در مسیر توسعه ارتباطات حرفه‌ای با بخش خصوصی و جامعه برشمرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز افزود: بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده از نهادها و سازمان‌های مختلف کشور در این دوره از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی حضور داشتند و آثار متنوعی در بخش‌های گوناگون ارائه شد.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی البرز در سال‌های اخیر با رویکردی تازه به حوزه مسئولیت اجتماعی و در راستای رسالت مهم خود که حمایت از فعالان اقتصادی است، تولید محتوای حرفه‌ای در حوزه روابط‌عمومی در اتاق بازرگانی البرز با جدیت بیشتری دنبال شد که این مهم نقش موثری در ارتقای تعاملات بین‌بخشی و سازمانی اتاق ایفا کرده است. 

مالمیر در ادامه عنوان کرد: که دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره‌‌های مرتبط به بخش روابط‌عمومی، تأییدی بر مسیر درست و نگاه آینده‌نگر اتاق بازرگانی البرز در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به بسترهایی که در دوره کنونی اتاق بازرگانی البرز از سوی هیات رئیسه و هیات نمایندگان فراهم شده است، در سال‌های آینده شاهد شکوفایی و حضور پر رنگ‌تر اتاق بازرگانی البرز در ارزیابی‌های ملی و رویدادهای تخصصی کشور باشیم.

در ادامه این نشست داود داودی، رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی گامی مهم در راستای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان و کارآفرینان استان است. 

وی با اشاره به نقش برجسته اتاق بازرگانی البرز در حمایت از فعالان اقتصادی گفت: این جشنواره فرصتی است تا ضمن قدردانی از تلاش‌های بخش خصوصی، ارتباطی سازنده میان نهادهای اقتصادی، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها برقرار شود و مسیر توسعه پایدار استان هموارتر شود.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثر با جامعه اقتصادی استان، افزود: در سال‌های اخیر، واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، تلاش کرده تا اخبار و دستاوردهای بخش خصوصی را به‌صورت گسترده و شفاف در سطح ملی و استانی منعکس کند. این امر نه‌تنها موجب افزایش آگاهی عمومی نسبت به ظرفیت‌های اقتصادی البرز شده، بلکه زمینه تعامل بیشتر میان فعالان اقتصادی و سیاست‌گذاران را فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد اتاق بازرگانی البرز در حوزه روابط عمومی، فراتر از اطلاع‌رسانی صرف است و بر ایجاد هم‌افزایی و تقویت سرمایه اجتماعی در میان فعالان اقتصادی تمرکز دارد. ما معتقدیم که اطلاع‌رسانی هوشمندانه و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها، یکی از ارکان اصلی رشد اقتصادی و فرهنگی استان محسوب می‌شود و جشنواره‌هایی از این دست نقش کلیدی در تحقق این هدف دارند.

پاسخ دهید