info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: 9724
تاریخ انتشار: 16 دی 1398 - 12:17

چهارمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2019) به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صادراتی کشور از15-18 بهمن سال 1398 با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و اتاق های مشترک بازرگانی و با پیش بینی حضور 700 تاجر و بازرگان از کشورهای مختلف دنیا در مرکز نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود که فرصتی بی نظیر جهت بازاریابی صادرات در ایران محسوب می‌گردد.

باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای ژئوپولتیکی و در قاره پهناور آسیا قرار دارد و دروازه ورود بسیاری از کشورها برای تبادلات می‌باشد برگزاری نمایشگاههایی از این دست در کشورمان اهمیت بسیار دارد. چرا که حضور تجار و شرکت های خارجی، حضور شرکت های حمل و نقل داخلی و بین‌المللی، حضور شرکت های سرمایه گذاری ایرانی و خارجی، حضور بازاریاب های بین المللی و بازاریابان صادرات، حضور شرکت های واسط تسهیل کننده تجارت، حضور شرکت های بیمه بین المللی و برگزاری جلسات رودرو B2B متعدد با تجار خارجی در این نمایشگاه می تواند در بالابردن سطح صادرات غیرنفتی کشور موثر بوده و زمینه ساز سرمایه گذاری و شناسایی و رفع نیازهای کسب و کار شود.

گروه‌های کالایی که در این نمایشگاه حضور دارند عبارتند از  : صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، صنعت، لوازم خانگی، محصولات شیمیایی، سلولزی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنایع دستی  و گردشگری، صنایع نساجی، چرم و پوشاک، صنعت ساختمان، خدمات فنی و مهندسی، گروه معدن، گروه پتروشیمی و  گروه خدمات.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران به آدرس http://www.irantsn.com مراجعه فرمایند.    

مطالب مرتبط

پاسخ دهید