info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تقدیر اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان از استاندار البرز

کد خبر: 11176
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1399 - 11:57

فعالان اقتصادی به همت اتاق بازرگانی و هیأت مدیره شهرک صنعتی اشتهارد از تلاش های استاندار البرز در به ثمر رسیدن رفع محدودیت های مالیاتی شهرک صنعتی اشتهارد تقدیر کردند.

 

به گزارش روابط عمومی استان البرز در این جلسه که در استانداری البرز با حضور مدیران ارشد و فعالان اقتصادی برگزار شد رییس اتاق بازرگانی البرز با اهدای لوح یادبود به نمایندگی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از حمایت و پیگیری استاندار البرز و دستور ریاست محترم جمهور در رفع و لغو معافیت مالیاتی شعاع 120 کیلومتری واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد تقدیر بعمل آورد.

اتاق بازرگانی البرز از طریق شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ارائه گزارش های کارشناسی به شورای گفتگوی دولت مرکز و رایزنی با دستگاه های مرتبط به نمایندگی  فعالان اقتصادی در جهت احقاق حقوق بیش از 700 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد فعالیت و مکاتبات فراوانی را در به سرانجام رسیدن این موضوع انجام داده است.

رحیم بنامولایی رییس اتاق البرز در این جلسه با اشاره به این موضوع اظهار داشت: دولت نقش تسهیل گر برای بخش خصوصی دارد و فعالان اقتصادی به تناسب بهبود فضای کسب و کار، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را بخوبی ایفا خواهند نمود.

وی همچنین با اشاره فعالیت شبانه روزی واحدهای صنعتی در بحران کرونا و تامین مایحتاج مردم افزود: در سال جهش تولید، مبنای کار اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید داخلی و صادرات کالاهای تولیدی است و بایدفعالیت مضاعف برای جهش در اقتصاد کشور صورت پذیرد.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان در ادامه بر تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات بخش خصوصی و بررسی دغدغه های تشکل ها اظهار داشت: تلاش های استاندار البرز و توجه به فعالیت های اقتصادی بیانگر این است که در سال جدید نیز با برنامه ریزی شاهد افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی و در نهایت افزایش صادرات در استان البرز انشاا... خواهیم بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید