info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

توجه خاص به صنایع دستی بستر ساز تحول در حوزه گردشگری است

کد خبر: 8417
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 13:48

رئیس کمیسیون  گردشگری، اقتصاد و هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز از صنایع دستی به عنوان بخش مهمی از هنر و فرهنگ پویا‌ی کشور نام برد که می تواند بستر را برای ایجاد تحول در صنعت گردشگری نیز فراهم‌ آورد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، شادی حاضری در سومین  نشست این کمیسیون‌ عملکرد و حرکت ها درمسیر توسعه صنایع دستی را کم رنگ عنوان کرد و رونق در این بخش  را نیازمند همدلی و مشارکت دو  بخش خصوصی و دولتی در تدوین و اجرای راهکارهای مناسب دانست.

وی اطلاع رسانی پیرامون‌ برپائی نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری در تهران را ضعیف ذکر کرد و گفت: متاسفانه  این نمایشگاه به صورت شایسته معرفی نشد و به همین دلیل   خروجی خوب و درحد انتظار نداشت.

رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد و هنر اتاق بازرگانی البرز از تشکیل کارگروه های سرمایه گذاری، صنایع دستی و گردشگری در این کمیسیون با هدف ارائه راهکارهای مناسب در رفع موانع و مشکلات این حوزه ها خبر داد.

وی گردشگری و صنایع دستی را مکمل یکدیگر در راه رونق اقتصاد جامعه دانست و اظهار کرد:  تلاش در تقویت صنایع دستی قطعا زمینه کسب درآمد مناسب از صنعت گردشگری را همراه خواهد داشت.

شادی حاضری گفت: ایجاد بستر مناسب برای تعامل فعالان اقتصادی با دستگاه های ذیربط با هدف برقراری  ارتباط موثر و بین سازمانی در حوزه گردشگری و صنایع دستی از برنامه هائی است که تا حصول نتایج موثر دنبال می کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید