info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

دیدار رییس کمیسیون امور مالیاتی،کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی البرز با مدیر کل امور مالیاتی استان و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز

کد خبر: 11300
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1399 - 08:22

نبی اله نوری نسب رییس کمیسیون امور مالیاتی، کار و تامین اجتماعی اتاق البرز با «محمدرضا محمدی»، مدیر کل امور مالیاتی استان دیدار و گفت و گو کرد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز گفت: این جلسه در جهت تعامل هر چه بیشتر با اتاق و کمک به افراد ذینفع در حوزه امور مالیاتی استان البرز برگزار شد. در این جلسه توافقات و برنامه های هدفمندی در جهت تحقق شعار سال «جهش تولید» بین اتاق بازرگانی البرز و اداره امور مالیاتی انجام گرفت.

نوری نسب گفت: هدف از برگزاری این جلسه، ایجاد هماهنگی و هم اندیشی میان نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با  اداره امور مالیاتی استان بوده است.

وی ادامه داد: در این جلسه، موضوعاتی در ارتباط با نماینده ها ،آموزش آنها و آموزش مدیران مالی شرکت ها، زیر نظر اداره کل امور مالیاتی استان و اتاق بازرگانی البرز به منظور تخصیص کارها و روان سازی امور مربوطه مطرح شد.

رییس کمیسیون امور مالیاتی،کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی البرز خاطر نشان کرد: هدف از این هماهنگی ها، مدیریت زمان و جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان بوده که این امر با تشکیل هیأت مجزا برای حل مسائل صنعتگران و بازرگانان یا افراد مجموعه اتاق با اداره کل امور مالیاتی استان برطرف می شود.

وی افزود : در جلسه دیگری که با «حسین فلاح نژاد»، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز داشتیم، درباره ارتباط این سازمان با اتاق بازرگانی البرز، تعیین نمایندگان و آموزش مدیران شرکت ها و تعامل و هماهنگی بین اتاق البرز و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در این زمینه توافقاتی انجام شد .

نوری نسب خاطرنشان کرد : در پایان، اعضای جلسه بر تلاش و پیگیری امور جهت تحقق شعار «جهش تولید» تاکید نمودند.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید