info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

رونق تولید در گرو استفاده از نظرات بخش خصوصی درتصمیم گیری هاست

کد خبر: 9973
تاریخ انتشار: 30 دی 1398 - 12:45

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، رونق تولید را در گرو  استفاده از نظرات کارشناسی بخش خصوصی در تصمیم گیری های اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، مجید غیاثی در گفتگو با خبرنگار اتاق بازرگانی  گفت: در شرایطی که اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی  در دستور کار و اولویت نخست حاکمیت  قرار داد، بنابه دلایل مبهم برای تحقق این مهم از  نظرات کارشناسان بخش در تصمیم گیری ها استفاده نمی شود.

وی افزود: شرایط تحریم ایجاب میکند دولت با بهره گیری از تجارب ارزشمند بخش خصوصی در تقویت و پویائی اقتصاد کشور تلاش وافری داشته باشد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی‌ البرز تصریح کرد: عمده ترین چالش در مسیر  اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از پاره ای کم توجهی ها و بعضا بی توجهی ها نسبت به استفاده از نظرات بخش خصوصی سرچشمه گرفته است.

مجید غیاثی پویائی اقتصاد کشور را در گرو فاصله گرفتن از تصمیم های موردی و کارشناسی نشده ذکر کرد.

وی گفت: دستیابی به رونق تولید مستلزم  ایجاد زیر ساخت مناسب با شور و مشورت و همکاری بخش خصوصی است.

وی ضرورت تدوین و اجرای راهکار مناسب در بحث تقویت روابط  اقتصادی در بازارهای دنیا را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخش خصوصی در این راستا  با تمام توان و امکانات دولتمردان را یاری خواهد داد.

وی نبود ثبات در نرخ ارز را عمده ترین چالش بخش تولید برای تامین مواد اولیه عنوان کرد و  ضرورت رفع این مشکل با استفاده از نظرات بخش خصوصی  را مورد تاکید قرار داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید