info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

عملکرد ایران در دوران تحریم‌ موفقیت آمیز بوده است

کد خبر: 8326
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 11:49

 رئیس اتاق بازرگانی اوستیای شمالی روسیه عملکرد و فعالیت های ایران را در دوران تحریم به ویژه در بخش های صنعت و کشاورزی گسترده و موفقیت آمیز عنوان کرد.

به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز ، «کازبک توگانوف»  در راس یک هیات تجاری و اقتصادی به البرز آمده است در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها تولیدی، صنعتی و خدماتی اتاق بازرگانی البرز افزود: استان البرز  دارای توانمندی ها و ظرفیت های صنعتی بالایی است، لذا علاقمندهستیم  تا  تعاملات تجاری موفقی با این استان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در جریان بازدید از محصولات عرضه شده در نمایشگاه دائمی توانمندهای صنعتی البرز این حقیقت برای ما آشکار شد که تا کنون از توانمندی های تولیدی و صنعتی این استان  بی خبر بوده ایم.

توگانوف گفت: اطلاعات و تبلیغات کافی از محصولات ایرانی به خصوص البرز در روسیه وجود ندارد و برای ارتباطات قوی تر نیازمند به شناخت بیشتر هستیم.

 وی اظهار داشت: ما برای همکاری و مراودات تجاری در زمینه  مواد غذایی و دارویی  با استان البرز آمادگی کامل داریم.

رئیس اتاق بازرگانی اوستیای شمالی روسیه افزود: ما در زمینه واردات  برخی اقلام غذایی از جمله ماکارونی و محصولات  دارویی به ویژه  دارو های بیماران خاص مانند ام اس و سرطان تمایل داریم نیازهایمان را از استان البرز تامین کنیم.

وی  پیشنهاد کرد: برای توسعه روابط تجاری بین ۲ کشور ساختاری با عنوان اتاق تجاری ایجاد و گشایش یابد.

“کازبک توگانف” ضرورت برنامه ریزی در جهت  تعامل و آشنائی بیشتر فعالان اقتصادی دوکشور  با هدف گسترش  روابط تجاری را مورد تاکید قرار داد.

استان البرز دارای سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که بخشی از محصولات این صنایع صادراتی می باشد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید