info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

محصولات البرز با استقبال تجار کشورهای همسایه مواجه شده است

کد خبر: 8357
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 12:14

مشاور عالی سازمان هوا و فضا سپاه پاسداران  گفت: استقبال تجار کشورهای همسایه و هم مرز به ویژه عراق از انواع محصولات تولیدی البرز را شایان توجه ذکر کرد و ضرورت برنامه ریزی فعالان اقتصادی استان در مسیر توسعه صادرات به این کشور ها را مورد تاکید قرار داد.

  به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، کلام الله خلخالی درجریان بازدید از نمایشگاه‌ توانمندی های تولیدی و صنعتی مستقر در اتاق بازرگانی البرز، برپائی این نمایشگاه را حرکتی مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری در مسیر رونق تولید، اشتغال و صادرات عنوان کرد.

وی گفت: البرز استانی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان “ایران کوچک” نام برده اند و این خطه در بحث اقتصاد و تنوع تولید سرامد استانها است.

وی در ادامه اظهاراتش تحریم ها و نیز حضور ابرقدرت ها درخلیج فارس را نشانه عدم شناخت از ملت همیشه در صحنه ایران ذکر کرد و افزود: پایگاه های مردمی که درهشت سال دفاع مقدس نمایشی از قدرت و اقتدارشان را به دنیا نشان دادند، امروز نیز با خود اتکائی و خودباوری،  توانمندی در تکنولوژی را در دستور کار قرار داده اند.

وی گفت: بر خلاف تصورات باطل مستکبرین امروز تحریم ها بستر مناسبی را برایمان فراهم کرده تا به دشمنان ثابت کنیم حرکت های آنان با یاس و نا امیدی و شکست همراه خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید