info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تاکید نوری نسب بر اهمیت هنر در توسعه صنعتی

کد خبر: 15803
تاریخ انتشار: 2 دی 1399 - 12:47

تصاویر و عکس های صنعتی، در شناساندن پتانسیل های صنعتی استان نقش موثری دارند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، نبی اله نوری نسب در جریان بازدید از نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی که در محل اتاق البرز برگزار شده است، در خصوص تاثیر این اقدام بر روند تولید و فعالیت واحدهای صنعتی استان بیان کرد: این نمایشگاه در واقع یک راهنما است که می تواند به بازدیدکنندگان در شناسایی پتانسیل ها استان در بخش های مختلف کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه عکس برگزار شده افزود: در این نمایشگاه مجموعه ای از توانمندی ها و پتانسیل های صنعتگران، تولید کنندگان و سایر فعالان اقتصادی البرز در قالب نمایش عکس های تولیدی- صنعتی و درج اطلاعات محور و مکان فعالیتی معرفی شده است.

خزانه دار و عضو هیات رییسه اتاق البرز گفت: در قالب بازدید از این نمایشگاه طی صرف یک زمان کوتاه، افراد بازدید کننده با این مواردی آشنا می شوند؛ از جمله شناسایی فعالان اقتصادی البرز و اینکه هر کدام از آنها در چه بخش ها یا نقاط استان مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان افزود: این نمایشگاه عکس به یقین دستاورد های مطلوبی از جمله تراز سنجی واحدهای تولیدی- صنعتی استان را به همراه دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید