info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

اتاق بازرگانی البرز؛ اتاق برتر کشور در حوزه آموزش شد

کد خبر: 18318
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1399 - 14:38

مرکز آموزش اتاق بازرگانی البرز در سال جاری موفق به کسب رتبه یک برتر در میان مراکز آموزش های اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، هر ساله اتاق های بازرگانی سراسر کشور با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز بازرگانان و فعالان اقتصادی می کنند.

بر این اساس و به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی در طی ماه‌های مختلف سال، در نهایت با در نظر گرفتن آموزش های انجام شده در 4 سطح یک برتر، یک ، دو برتر، دو و شایسته تقدیر، مراکز آموزش اتاق بازرگانی استان‌های مختلف رتبه بندی می شوند.

در این زمینه مطابق با رتبه بندی های سال 98، مرکز آموزش اتاق بازرگانی استان البرز با برگزاری 27 دوره آموزشی موفق به کسب رتبه یک شد.

با توجه به رتبه بندی مراکز آموزش اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در سال جاری، مرکز آموزش اتاق بازرگانی البرز با برگزاری 38 دوره آموزشی رتبه "یک برتر" که بالاترین درجه منظور شده در این رتبه بندی است را کسب کرد.

لازم به توضیح است؛ برگزاری دوره‌های آموزشی که در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش فعالان اقتصادی محقق شده است در سطوحی دیگر با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی هم دنبال شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید