info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز انجام شد؛ تقدیر از رئیس اتاق بازرگانی البرز به پاسداشت مشارکت در اهدای تبلت های دانش آموزی

کد خبر: 18304
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1399 - 09:54

در آستانه سال نو از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) لوح تقدیری به پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز به دلیل مشارکت در کار خیر تهیه و اهدای تبلت های دانش آموزی اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، روز سه شنبه بیست و ششم اسفندماه سال جاری طی برگزاری مراسمی در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از خیرین نیکوکار استان و جمعی از نخبگان تحت پوشش این مجموعه تقدیر شد.

در این مراسم با توجه به فعالیت های مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز و خیرین عضو آن در ماه های گذشته به منظور تنظیم ویژه برنامه های خرید و اهدای تبلت برای آینده سازان میهن اسلامی که از امر تحصیل در فضای مجازی بازمانده اند، توسط مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز مراتب قدردانی و ابراز خرسندی از این اقدامات خیرخواهانه خیرین اتاق بازرگانی البرز بیان شد.

در بخش دیگری از این برنامه در راستای پاسداشت مشارکت مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی استان البرز در جمع آوری هزینه خرید یکهزار دستگاه تبلت اهدایی به دانش آموزان، لوح تقدیری به پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز به منظور تقدیر از زحمات وی در هماهنگی و پیگیری اقدامات مربوط به جلب مشارکت خیرین برای خرید لوازم الکتریکی ویژه تحصیل دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند استان،‌ اهداء شد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز و رئیس بنیاد ملی نخبگان استان همراه بود، از جمعی نخبگان تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) هم تقدیر به عمل آمد.

لازم به توضیح است که در این برنامه از جمعی خیرین اتاق بازرگانی البرز که در کار نیک و خیرخواهانه اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند استان مشارکت داشتند، هم قدردانی شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید