info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برخی موانع سد راه تولید نتیجه اعمال سلیقه ها است/ نگاه دستگاه قضا به تولید دلگرم کننده است

کد خبر: 19438
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1400 - 14:40

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر با بیان اینکه حوزه تولید مشکلات خاص خود را دارد که تنها مربوط به ایران نیست، گفت: نگاه دستگاه قضا به تولید دلگرم کننده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز ، مرتضی سلطانی در جریان بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از پالایشگاه غلات زر که با همراهی رئیس کل دادگستری استان البرز و معاونان اقتصادی و سیاسی- امنیتی استاندار البرز همراه بود، اظهار داشت: در تعریف تولید باید توجه داشت که انجام آن با مشکل همراه است و این شرایط تنها مختص ایران، افغانستان،آلمان و یا سوئیس و دیگر کشورها نیست.

وی در ادامه گفت: هفته گذشته در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر کشور که در مجموعه وزارت صمت برگزار شد از رئیس کل دادگستری استان درخواست کردیم تا زمینه حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گروه زر فراهم شود و امروز بعد از گذشت تنها ۸ روز این خواسته عملیاتی شد.

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه هر کسی که ادبیات تولید را نداند در قدم های اول و دوم تسلیم مشکلات موجود در این بخش می‌شود، بیان کرد: چنین افرادی بهتر است که وارد تولید نشوند و مسبب زحمت مردم و مسئولان هم نباشند. وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده بر سر راه تولیدکنندگان، افزود: حل بخشی از این مشکلات بر عهده تولید کننده است و با تکیه بر مهندسی، دانش و راه اندازی بخش آرندی در یک واحد تولیدی قابل حل است.

سلطانی با تاکید بر اینکه بخشی دیگر از مشکلات ایجاد شده برای تولید کنندگان نیازمند کمک مسئولان است، ادامه داد: برخی از موانع سد راه تولید نتیجه اعمال سلیقه‌ها است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه نگاه معاون قضایی دادستان کل کشور نسبت به حمایت از تولید برای ما تولیدکنندگان‌ بسیار دلگرم کننده است، عنوان کرد: از زمان حضور رئیس کل کنونی دادگستری استان البرز در این سمت، همصدایی و همدلی میان دستگاه قضا، استاندار و دیگر مسئولان ایجاد شده است که زبان حال نیروهای شاغل در بخش تولید البرز است.

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به تعامل خوب مسئولان قضایی استان و همراهی و همدلی آنها در راستای کمک به تولید گفت: وقتی تولید کننده احساس کند که مسئولان همراه با او حرکت می کنند با اعتقاد قلبی و با تمام توان خود پیش می روند.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید