info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

برگزاری نشست تامین سرمایه صندوق پژوهش و فناوری

کد خبر: 8933
تاریخ انتشار: 21 آبان 1398 - 08:05

نشست تامین سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز،رئیس پارک علم و فناوری استان البرز ، هیات رئیسه اتاق بازرگانی و جمعی از  فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، در این نشست صندوق پژوهش و فناوری معرفی، اهداف راهبردی و بلند مدت و سیاست های کلان  ان مطرح شد.

 صندوق پژوهش و فناوری به منظور ایجاد زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری بخش غیر دولتی ، حمایت کمی و کیفی از فعالیت های پژوهشی و فناوری، تشکیل می شود.

اعطای وام  و تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی فعال مطابق قوانین و مقررات مربوطه، صدور انواع  ضمانت نامه مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناوری با شرایط تسهیل شده مطابق قوانین و مقررات و مشارکت و سرمایه گذاری  در ایجاد توسعه، راهبری وتوانمند سازی شرکتهای پژوهشی و فناوری و دانش بنیان از اهداف این صندوق را به خود اختصاص داده است.

صندوق برای فعالیت در گستره ی استان البرز و در ادامه و در صورت کارایی و اثر بخشی مطلوب، اخذ بازخوردهای مناسب و وجود بستر و زمینه های مقتضی، می تواند پیشنهادات و دلایل توجیهی ادامه فعالیت به صورت منطقه ای ، ملی و یا فراملی را جهات اخذ مجوز های لازم مطرح می شود

در ادامه نشست سرمایه اولیه پیشنهاد برای صندوق پژوهش و فناوری استان البرز مطرح و مورد بحث  و بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید