info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

تشکیل کارگروه ارائه پیشنهادهای بخش خصوصی درسال جهش تولید

کد خبر: 11046
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1399 - 10:06

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی البرز به نمایندگی از فعالان بخش خصوصی خواستار تشکیل کارگروه جهش در تولید مد نظر مقام معظم رهبری شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق البرز رحیم بنامولایی رئیس اتاق البرز تاکید کرد: در راستای سیاست راهبردی امسال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید»تعیین شده است،اتاق بازرگانی البرز از تمام نخبگان و فعالان اقتصادی دعوت به عمل می آورد تا پیشنهادهای کاربردی خود رابه پارلمان بخش خصوصی استان ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: در ملاقاتی که با استاندار محترم در خصوص مباحث و آثار ویروس کرونا برگزار شد مقرر گردید روسای تشکلهای بخش خصوصی در خصوص مسایل و مشکلات پیش روی تولید در جهت اقدام و عمل مضاعف در پیاده سازی شعار سال مسایل خود را مطرح تا راهکارهای آن برررسی و از سوی استانداری پیگیری شود.

بنامولایی در ادامه افزود: دولت باید زیر ساخت های نامطلوب را برطرف تا بخش خصوصی امور را به نحو مطلوب پیگیری و به نتیجه برساند، چرا که نقش دولتها تسهیل گری در حوزه کسب و کار است.

رئیس اتاق البرز در پایان افزود: با توجه به شرایط خاص پسا کرونا و آثار اقتصادی آن و همچنین در راستای منویات مقام معظم رهبری پیشنهاد تشکیل ستاد پیگیری جهش تولید با حضور دستگاههای ذیربط و بخش خصوصی با استراتژی توسعه صادرات به استانداری البرز داده شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید