info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در خصوص کمک به کنترل بیماری کرونا

کد خبر: 10907
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1398 - 08:42
باید به فکر شرایط اقتصادی کشور پس از کرونا در سال آینده بود

اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت با رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از فعالان اقتصادی در خصوص کمک به کنترل بیماری کرونا و دیگر مسایل این حوزه به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اتاق البرز در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران شهرک های صنعتی برگزار شد از زحمات فعالان عرصه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر بعمل آمده و بر رعایت اصول بهداشتی و گسترش مبارزه با بیماری کرونا و تشریح فعالیت های واحدهای تولیدی در این عرصه و باز نشر آن در فرهنگ عمومی تاکید شد.

در این دیدار رحیم بنامولایی رئیس اتاق البرز با اشاره به نقش صدا و سیما در مدیریت آرامش و روان جامعه افزود: بحث توزیع اقلام بهداشتی باید تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی بعنوان مرکز ثقل کنترل این بیماری بوده و از افراط و تفریط در کنترل تولید کننده ها اجتناب شود، چرا که تهیه مواد اولیه و توزیع بحث بسیار مهمی است.

رئیس اتاق البرز با اشاره به دورنمای اقتصادی کشور در سال آینده افزود: باید به فکر شرایط اقتصادی کشور در سال آینده بود چرا که پس از این دوران با شرایط بین المللی و داخلی باید برای گذر از این بحران اقتصادی متاثر از بیماری کرونا نیز فکری کرد، چرا که تولید کننده واقعی مشغول فعالیت در جبهه جنگ اقتصادی و در حال جهاد و مبارزه می باشد.

بنامولایی در ادامه افزود: در نشست با مدیران اقتصادی استان در خصوص حل و فصل مسایل مالیاتی، تامین اجتماعی و اقساط امور بانکی اقدامات و پیگیری های لازم انجام شده تا کمترین آسیب و همچنین کمک به صنعت صورت پذیرد.

گفتنی است مجمع خیرین و مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی دو مجموعه ای هستند که برای بحث درمان و پیشگیری در حوزه های مختلف در این شرایط حساس بصورت متمرکز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه ساخت مراکز درمانی بخصوص طرح های نیمه کاره از مباحثی است که در خصوص آن بحث گفتگو صورت گرفت ومقرر گردیدد تا نسبت به تکمیل و ساخت این مراکز در سالجاری اقدامات لازم صورت پذیرد.

 
مطالب مرتبط

پاسخ دهید