info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

نشست کمیته ایران و لهستان با حضور سفیر برگزار شد

کد خبر: 8399
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 13:23

نشست کمیته مشترک  ایران و لهستان با حضور سفیر ایران در این کشور  در اتاق بازرگانی کشور تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز ، بررسی تعرفه ترجیهی،  حمایت از صادرات محصولات پتروشیمی،  ایجاد و راه اندازی صرافی مشترک برای سهولت تراکنش های مالی  از جمله محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

 در  این کمیته رایزنی در خصوص کارگزاری مشترک ،معرفی شرکت های حمل و نقل  و  کمیته و اعضا در لهستان به اتاق  بازرگانی و سفارت  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 همچنین در این نشست “رحیم بنامولایی” رئیس اتاق بازرگانی البرز بر همکاری و ایجاد بستر حضور شرکت های فنی – مهندسی در مناقصه ها، کمک به اعتبار سنجی شرکت های لهستانی برای شرکت های ایرانی و راه اندازی سازوکار کارت اعتباری برای توریست های لهستانی در این کمیته تاکید شد.

در ادامه ” مسعود ادریسی “سفیر  ایران در لهستان  به تشریح شرایط اقتصادی حال حاضر، بعد از خروج امریکا از برجام در لهستان پرداخت.

رایزن اقتصادی از تجار و بازرگانان  در این کمیته درخواست کرد، که در زمان انجام امور اقتصادی و تجاری با کشور لهستان حتما سفارت را در جریان امور قرار دهند چرا که می توانند از حمایت سفارت استفاده کنند.

محس عطاالهی تاکید کرد:  سفارت خانه تجار  را برای شرکت در نمایشگاه ها و رایزنی های اقتصادی کمک  حمایت کامل و جامعی از تجار انجام خواهند داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید