info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

حمایت دادستان عمومی و انقلاب کرج در رفع موانع تولید و کسب و کار

کد خبر: 9527
تاریخ انتشار: 1 دی 1398 - 12:42

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز از پیگیری و حمایت دستگاه قضائی به ویژه  حاجی رضا  شاکرمی دادستان اسبق کرج در رفع موانع تولید  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، مصطفی هاشمی گفت: با توجه به سال رونق تولید دستگاه قضایی بیش از پیش  گام‌های مؤثری بر رصد و پایش وضعیت واحدهای صنعتی، در زمینه حمایت از  رونق تولید و رفع مشکلات برداشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح قضا زدائی از پرونده های حوادث کار در اتاق بازرگانی البرز  با هدف  کوتاه کردن فرآیند دادرسی ها برای اولین بار در کشور گفت: با پیگیری  و حمایت دادستان  اسبق مقرر شد از این پس این پرونده های در این نهاد مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: افتتاح  مرکز داوری برای کم شدن ورودی پرونده های حاکم قضایی مرتبط با فعالان بخش خصوصی   در محل اتاق بازرگانی و پیگیری اجرایی شدن کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تشکیل جلسه آن در دادگستری در محل اتاق بازرگانی البرز از دستاوردهای دادستان اسبق کرج بوده است.

وی با اشاره به اعتماد ویژه رئیس کل دادگستری به تفویض اختیار به بخش خصوصی در جهت کمک به دستگاه قضا از زحمات معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب کرج نیز تشکر کرد.

هاشمی در پایان  ضمن تاکید از استفاده از تجربیات شاکرمی در دیگر بخش های دستگاه قضایی با آرزوی توفیق و سلامتی روز افزن گفت: پیگیری شعب خاص برای رسیدگی به مشکلات حقوقی فعالان اقتصادی و استفاده از ظرفیت حکمیت جهت حل اختلاف میان اصناف، تجار و بازرگانان در امور قضائی از دیگر دستاوردهای و خوشنامی های حاجی رضا شاکرمی بوده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید