info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

افزایش صادرات البرز با مشارکت مدیر سابق گمرک البرز محقق شد/ پیام حلقه واسط البرز و قزوین باشد

کد خبر: 18032
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1399 - 10:52

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بابیان اینکه رشد 96 درصدی صادرات و پیشرفت خوب گمرک البرز در نتیجه فعالیت‌های ارزنده مدیرکل پیشین گمرک استان محقق شده است، گفت: ظریفت ترانزیتی پیام حلقه واسط البرز و قزوین باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یدالله مالمیر در جریان بازدید جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین از واحدهای تولیدی و منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام می تواند برای صادرات استان قزوین مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به‌ نزدیکی دو استان قزوین و البرز نیاز است که از امکانات منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در راستای توسعه روابط اقتصادی دو جانبه میان طرفین استفاده شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه نمایشگاه دائمی و بین المللی استان البرز در نزدیکی فرودگاه بین المللی پیام در حال احداث است‌، عنوان کرد: اکنون کارهای فونداسیون این نمایشگاه در حال انجام است و امیدواریم که آستانه سال جدید فاز نخست آن به بهره برداری برسد.

مالمیر با بیان اینکه امسال رشد 96 درصدی صادرات به نسبت مدت مشابه سال قبل و پیشرفت خوب گمرک البرز در نتیجه فعالیت‌های ارزنده مدیرکل پیشین گمرک استان محقق شده است، گفت: به عنوان نمونه رشد بالای صادرات برای استان محقق و پیش بینی شده است که در انتهای سال جاری رقم صادرات البرز به یک میلیارد دلار برسد.

وی تاکید کرد: به هنگام ورود کانتینرهای حامل ماشین آلات و یا ملزومات وارداتی واحدهای تولیدی استان که گاهی حتی در تعداد و حجم بالا وارد استان می شود، به خوبی اقدامات لازم برای تحویل بار این کانتینرها توسط گمرک استان انجام شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید