info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

البرز رکورد دار آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است/ آمادگی بسیج اصناف برای کمک به زلزله زدگان سی سخت

کد خبر: 17818
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1399 - 16:06

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه در طرح جدید بسیج اصناف برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد تاکنون 200 نفر از زندان آزاد شده اند، گفت: البرز با آزادسازی 30 نفر رکورددار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، غلامرضا حسن پور در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد توسط اتاق بازرگانی البرز که در محل اتاق برگزار شد، با تقدیر از این گونه اقدامات خیر خواهانه اظهار داشت : خدمات بسیار خوبی از سوی اتاق بازرگانی استان البرز طی مدت گذشته انجام شده است.

وی افزود: در حوادثی مانند سیل وشیوع کرونا و کمک به ایتام مجموعه اتاق بازرگانی البرز تلاش بسیار زیادی کرده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه در طرح جدید بسیج که مربوط به آزادسازی زندانیان است تاکنون در سراسر کشور 200 نفرآزاد شدند ، تصریح کرد: در حال حاضر سهم البرز 6 برابر دیگر استان‌های کشور است و در این زمینه البرز رکورددار است.

حسن پور با بیان اینکه 28مرد و 2 نفر از زندانیان خانم با کمک خیرین اتاق بازرگانی استان البرز امروز از زندان آزاد می‌شوند، ادامه داد: بسیج در حوزه جهش تولید و کمک به واحدهای صنعتی نیز پیش قدم شده و اقدامات متنوعی تاکنون انجام داده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای کرونا بسیج برای جلوگیری از شیوع این بیماری به میدان آمده است، ادامه د اد: تولید ستون فقرات کشور است و همه باید از برای ادامه روند تولید تلاش و کوشش کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه بسیج به حوزه‌های تخصصی وارد شده است، تصریح کرد: بسیج از تولید ماسک سفید که در حال حاضراز 200 هزار عدد در روز به 20 میلیون رسیده تا چادر مشکی فعالیت می کند و کارخانه "نای زرین" که تولید کنند چادر مشکی است بعد از 9 سال توقف تولید به چرخه تولید بازگشت.

وی گفت: در حال حاضر پارچه ملت بلون با نفوذ ناپذیری 95 درصد در استان البرز تولید شده است.

حسن پور با بیان اینکه در حوزه دستگاه‌های اکسیژن ساز نیز کمک‌هایی از سوی بسیج انجام شده که این دستگاه با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد، ادامه داد: با توجه به زلزله سی سخت بسیج اصناف آماده کمک و اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به زلزله زدگان است.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید