info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

در 10ماهه نخست امسال محقق شد؛ رشد 34درصدی صادرات از گمرک استان البرز

کد خبر: 16757
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1399 - 12:32

نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: در 10ماهه نخست امسال صادرات از گمرک استان البرز 34درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یداله مالمیر در جریان نشست با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز که با حضور رئیس اتاق بازرگانی البرز، رئیس کمیسیون جوانان، کارآفرینی ودانش بنیان و دبیرکل اتاق بازرگانی البرز همراه بود، اظهار داشت : به عنوان نماینده بخش خصوصی دردل های فعالان این حوزه را شنیده و پس از طرح آن در اتاق بازرگانی برای پیگیری  این مشکلات در بخش دولتی تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به بازه زمانی چهارساله که به دلیل حضور یکی از نمایندگان کرج در کمیسیون صنایع مجلس به عنوان یک ظرفیت مناسب برای البرز مطرح بوده است، گفت: اما در آن مدت با وجود اینکه البرز استانی صنعتی است، هیچگونه بهره ای از این فرصت نصیب این استان نشد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اینکه از حدود 3هزار و 500 واحد صنعتی در البرز بخش قابل توجهی در شهرکهای صنعتی استان مستقر است، افزود: به همین دلیل در اتاق بازرگانی به عنوان بخش خصوصی باید ارتباط بیشتری با شرکت شهرکهای صنعتی استان برقرار کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون البرز هر سه در کنار هم قرار دارند و در راستای حل مشکل تولیدکنندگان و صنعتگران در یک راستا حرکت می کنند.

مالمیر با بیان اینکه آینده کشور را درخشان می بینم ،گفت: امید است در سال آتی با تغییر و تحولات بتوانیم به رشد خوبی در تولید و صادرات برسانیم.

وی با تاکید براینکه مدیران توانمندی در البرز فعال هستند که با فکر درست موجب ایجاد تحول در استان می شوند، عنوان کرد: در 10ماهه نخست سال جاری صادرات از گمرک البرز بالغ بر 34درصد رشد داشته است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: امید است تا پایان سال جاری در بحث صادرات به رقم بیش از یک میلیارد دلاری برای استان دست یابیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید