info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

بررسی مشکل مواد اولیه شرکت های غذایی در نشست کارشناسی شورای گفت و گو

کد خبر: 15843
تاریخ انتشار: 4 دی 1399 - 11:08
جلسه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که در تاریخ دوم دیماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، به بررسی مشکلات سه واحد تولیدی- صنعتی  استان البرز اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، در این نشست نخست با طرح مسئله از سوی شرکت صنایع غذایی بهروز نیک، به موضوعاتی از جمله بروز مشکل در حوزه تامین به موقع مواد اولیه تولید به ویژه روغن، پلی اتیلن و شکر اشاره شد.

در ادامه این جلسه، بررسی مشکلات شرکت پلاستیک کار در زمینه  اجرای طرح های توسعه ای  و تحت تاثیر افزایش بی رویه نرخ ارز طرح شد و در بخش دیگری نیز در اولویت نبودن توسعه اقتصادی درسیاست های کلان کشور به عنوان طرح مساله از سوی این واحد تولیدی- صنعتی اعلام شد.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، طرح مشکلات شرکت شکلات پرند در دستور کار قرار داده شد که در جریان آن مسائلی از جمله عدم تخصیص ارز، زمان بر بودن پروسه تخصیص آن و عدم رعایت رعایت اولویت بندی در این خصوص مطرح شد.

در کنار آن از سوی این مجموعه تولیدی- صنعتی، موضوعاتی از جمله عدم ثبات قیمت ارز و به تبع آن مواد اولیه تولید، همچین مشکلات ناشی از ایفای تعهدات ارزی مطرح شد تا در دستور پیگیری و رسیدگی قرار داده شود.

گفتنی است مسائل شرکت های بخش خصوصی پس از طرح در جلسه کارشناسی شورای گفت و گو، در صحن عمومی شورا مطرح شده و اتخاذ تصمیم می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید