info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

افتتاح نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی در اتاق بازرگانی البرز

کد خبر: 15767
تاریخ انتشار: 1 دی 1399 - 17:40

نمایشگاه عکسی از فعالیت های صنعتی، بازرگانی و کشاورزی  البرز با عنوان یلدای کارآفرینی، در محل اتاق بازرگانی این استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی پیش از ظهر یکم دیماه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی که در محل اتاق البرز و با حضور دکتر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، جمعی از هیات نمایندگان اتاق و همچنین مقامات استانی همراه بود، اظهار کرد: البرز استانی صنعتی است و توانمندی های اقتصادی بالا از جمله وجود بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی- صنعتی از جمله ظرفیت های این استان است.

وی با بیان اینکه البرز قطب تولید دارویی کشور است، گفت: صنایع غذایی نیز بخش مهمی از پیشرفت صنعتی این استان است و در کنار آن فعالیت های بازرگانی و کشاورزی البرز نیز شاخص است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز افزود: توانمندی های تولیدی- صنعتی البرز در قالب برگزاری نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی با همکاری جمعی ازعکاسان صنعتی استان و روابط عمومی اتاق البرز به نمایش گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: در نخستین دوره نمایشگاه عکاسی فعالان بخش خصوصی استان، تنها بخشی از توانمندی های قطب تولیدی- صنعتی استان البرز نمایش داده شده است و هدف مهم از برگزاری آن، آشنایی فعالان اقتصادی و دیگر مردم جامعه با توانمندی ها و رخدادهایی است که در بخش های بازرگانی، صنعت و کشاورزی البرز در حال انجام است.

به گفته رضایی برگزاری نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی در واقع شروعی برای انجام کارهای رسانه ای اثربخش در حوزه نمایش ظرفیت های حوزه های تولیدی و صنعتی البرز است.

وی ادامه داد: در کارهای آتی به یقین اقداماتی مانند برگزاری نمایشگاه های مجازی پایه ریزی خواهد شد تا در قالب آن‌ بتوانیم بخش های بیشتری از توانایی های استان را نمایش دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز در بخش دیگری از سخنان خود، از اهمیت راه اندازی نمایشگاه دائمی و بین المللی استان البرز سخن گفت و افزود: یکی از مشکلات موجود در البرز، جای خالی این نمایشگاه برای برگزاری رویدادهای مهم صنعتی است که با همت اتاق بازرگانی و شرکا، این نمایشگاه در حال احداث است.

وی بیان کرد: در البرز واحدهای اقتصادی فعال متعددی وجود دارد که برای نمایش توانایی های اقتصادی آن نیازمند وجود یک نمایشگاه دائمی هستیم و خوشبختانه ایجاد این نمایشگاه در استان دنبال شده و در حال انجام است.

 
مطالب مرتبط

پاسخ دهید