info@alborzccim.ir کرج-بلوار ارم - نبش خ 100 غربی - ساختمان آناهیتا

رئیس اتاق بازرگانی البرز: لزوم ادامه فعالیت‌های اقتصادی بر اساس شرایط موجود کرونا/ برگزاری نمایشگاه های مشترک با استان‌های همجوار در دستور کار قرار دارد

کد خبر: 23190
تاریخ انتشار: 15 آذر 1400 - 19:06

رئیس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی البرز و قزوین بازتاب بسیاری خوبی داشته است، گفت: فعالیت‌های اقتصادی براساس شرایط موجود کرونایی تداوم یابد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی در شانزدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اعضای هیات رئیسه اتاق، مدیران ادارات کل میراث فرهنگی و تعاون استان برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه سه روزه توانمندیهای صنایع دستی استان های البرز و قزوین که در هفته نخست آبان ماه سال جاری در کرج برگزار شد بازتاب بسیار خوبی در سطح استان و دیگر نقاط کشور داشته است.

وی با قدردانی از نقش موثر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز و تلاش نهادهای مسئول در برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی البرز و قزوین در پارک ملی ایران کوچک کرج گفت: با توجه به اثرات بسیار مثبت برگزاری این نمایشگاه در ایجاد فرصتی برای حضور هنرمندان صنایع دستی و مشاغل خانگی اکنون نیز از سوی ریاست اتاق بازرگانی استان قزوین این موضوع مطرح شده است که در بهار سال آینده نمایشگاهی مشابه به میزبانی قزوین برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان البرز بیان کرد: برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی البرز و قزوین در کرج بازتاب بسیار خوبی در سطح اتاق بازرگانی ایران و دیگر استان‌ها نیز داشته است.

وی با اشاره به رویکرد و نگاه ویژه استاندار البرز به حوزه گردشگری و صنایع دستی افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کرج به عنوان پایلوت یک اقدامی مهم و اثر گذار بود که در راستای حمایت از صنایع دستی استان البرز انجام شد اما در این بخش هنوز کارهای بزرگ تری می توان انجام داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت : باید به گونه ای پیش برویم که در سال‌های آینده بتوانیم در قالب برگزاری برنامه‌های مدون و راه اندازی نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری و تعامل با دیگر استان‌ها اقدامات سازنده تری در این حوزه انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: به دلیل بروز سویه جدید کرونا و ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع موج ششم این بیماری بسیاری از فعالیت‌ها و کسب و کارهای اقتصادی همچنان باید به دنبال راهکاری موثر برای برون رفت از بحران های مالی تحت بروز این بیماری باشند تا از ضرر و زیان بیشتر به این نوع مشاغل جلوگیری شود‌.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید